• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LindaMagnusson skrev 2011-12-07 10:56:16 följande:
    Godmorgon :)
    idag åg mitt extra känsliga 10uml ut såhär.
    vad tror ni?Drömmer

Det ser ju positivt ut!
  • LitenEmma91

Gravstickor från testlagret kommer på måndag, mailade dom igår, jag fick 5 extra test:)

• sweasmamma
    JennyOhlsson skrev 2011-12-09 07:39:38 följande:
    Här var det mer blod i pappret inleder aja bara på det igen när kroppen återhämtat sig... Trist med missfall med hade det på känn...
    hur har det gått??hur mår du??
  • sweasmamma

urk ,jag mår illa ikväll igen! får nog lägga mig!!Rynkar på näsan säg inte jag ska bli magsjuk!!! 2a kvällen jag mår illa som tusan men inte ont i magen eller nåt..!!

• Knasten83

Pumann: de gånger jag varit magsjuk kommer det akut och snabbt, tror inte du e sjuk!! :) har du testat mer fast du fått mens?

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-09 20:51:58 följande:
    urk ,jag mår illa ikväll igen! får nog lägga mig!!Rynkar på näsan säg inte jag ska bli magsjuk!!! 2a kvällen jag mår illa som tusan men inte ont i magen eller nåt..!!
    Har du testat nå mer??? Hur mkt blöder du???

Kram
  • sweasmamma

Jag har inte testat!!! mår inte illa på morgonen utan bara kvällen,EN sak som är konstigt.. ciggen smakar INTE gott,inte gott alls att röka men jag har ju mens!!

mängdmässigt en tampong om dagen,haft i 2 dagar nu men första dagen bara brunt,brunt igår också fast mer blod ! blodet är liksom rosa-rött  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester