• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2011-12-09 15:21:24 följande:
    Whywhy: kollade efter bild med där fanns inga?
    känsliga bilder i hennes gallerie!
  • lillabambi
    sweasmamma skrev 2011-12-09 15:15:22 följande:
    helt rätt!!! inga mf,bara fina bebisar =) jag har haft ett mf och ett ma och det va inte som mens,riktigt stora klumpar..urk !!! 
    Håller med :) ;)
  • sweasmamma

Fy F*N vad det blåser ute.. tror nog jag gosar ner mig med prinsessan i soffan en stund!! Älskar att vara mammaHjärta

• slemtorsk i din bralla
    LindaMagnusson skrev 2011-12-09 16:14:30 följande:
    Vad e bim? Min sista mens var 30okt....
    bim är beräknad icke mens...alltså när du ska få nästa mens..
  • Squeezy
    lilaemma skrev 2011-12-09 13:51:33 följande:
    Håller på att bli knäpp! Beställde tester för en vecka sedan och de har fortfarande inte kommit... :(

Abstinensen sätter in. Och inbillningsillamåendet också!
    Jag beställde i tisdags. I torsdags mailade dom mig och sa att endel beställningar kommit bort med posten, och det var många som inte fått sina tester. Dock fick man maila dom igår om man ville ha ersättningstester innan helgen. Jag gjorde det + beställde nya för att se om dom kom idag. Ersättningstesten kom, men inte dom jag beställde igår. Så något strul har dom nog på sitt lager. Ersättningstesterna var 2st teststickor...
  • alexander2011

har ni fått era tester ifrån testlagret? när skulle de komma nu igen?

• Lindis1974

Linda. Om du skulle vara gravid så borde sina test vara mycket starka nu. Kanske spökstreck innan eller ett mycket tidigt missfall.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester