Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
jag e vaken =)
o aldrig ha ja vart så gla över ett på stickan jihoooooo
jag e vaken =)
o aldrig ha ja vart så gla över ett på stickan jihoooooo
Dåligt att ta sovmorgon på helgen! Morr!
Jennie: känns knepigt att säga grattis till minus, men grattis fröken!! :)
Här har ältestandet smugit igång igen. På dag 9 nu. Blev lite chockad hur fort och smidigt allt gick när väl blödningen och hormonerna försvunnit efter mf. Hade väntat mig en dundermens med djävulskt ont eftersom det verkar vara (fl) normen för första mensen efter mf, men här var det bara två dagar med blödning och några dagar med brunt. Nya tag igen nu :)
Har följt er tråd från förra månaden och nu man äntligen i test tider, en vecka innan BIM nu, tog ett test i morse men det var som förväntat neg. Symtom? Mjoo kanske, gasig o dan, liiite ömma bröstvårtor, varm men frusen på kvällarna och täppt näsa. PMS, förkylning eller en knott, återstår o se :D
Jennie83: grattis till minus på Stickan, inte ofta man säger det, haha! Många blir ju väldigt snabbt gravida efter mf så hoppas du får ett fint + som stannar om ett par veckor.
Pumann: tycker nog du ska ta och testa igen jag :)
Slemtorsk: hur går det? Tycker det är olidligt spännande och se om strecket kom i rättan tid idag och blödningen avtagit. Håller tummarna!
Här är det dag 11 idag, fortfarande hög fertilitet på monitorn så det liggs i, borde få maxstegring nån gång mellan imorgon-tis... Hoppas för då är det nog rätt bra dag att testa på julafton! Tänk vilken dröm att få ett plus på julaftonsmorgonen.. *drömmer*
Beställde CB ifrån billigatester och upptäckte att de gjort om förpackningen, blev väldigt glad då jag hoppas det innebär att även innehållet gjorts om lite så de slutar ge sina dumma spökskuggor..
kom o tänka på att jag är för tidigt ute o testa. kommer nog vänta en vecka. är bara på dag 18 i min 30 dagars cykel
Samma här, vart så "glad" över att mitt minus kom 6dgr efter blödningen börjat (minus den 2/12).
Bör ha ÄL nångång i början eller i mitten på nästa vecka. Hoppas nu att cykeln inte blir rubbad av MF samt på ett plus som håller i sig!
Mina ÄL-stickor visar svagt nu. De var starkare då blödningen precis slutat, men det kan väl bero på hcg?
Sedan trappades de ner och det syns en relativt svag linje nu