• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • zenoble
    Gravid BF - Lista Juni 2012 Gravid

1 - Norrlandstöus
    3 - zenoble
    6
    - lillalyckan
    10 - AgnesGN
    11 - Moa Li
    11 - Längtar86
    11 - Skruttens mamma
    12 - SaraVictoria
  • tesen

Får gärna skriva in mig på listan med 7 juni :)

• zenoble

1 - Norrlandstöus
    3 - zenoble
    6
    - lillalyckan
    7 - tesen
    10 - AgnesGN
    11 - Moa Li
    11 - Längtar86
    11 - Skruttens mamma
    12 - SaraVictoria
  • LindanÖ
    MammaEmelie skrev 2012-01-09 11:26:10 följande:
    Okej :) Får man ta reda på könet vid rul där du bor? Här får man nämligen inte det. Jag blev jätte nojig första gången för jag lyssnade efter bebisens hjärtljud på helt fel ställe! Men efter en liten stund så hittade jag det :) Så mysigt! Sambon ville också höra. Nej, man får tyvärr inte veta hur fort hjärtat slår, hur många hjärtslag, men ifall man vill så får man försöka räkna i 10 sek ;) Inte det lättaste tyvärr! hehe
    Jappz.. här får man ta reda på könet.. Förra gången ville jag veta men inte sambon, men bm sa att det inte gick att se iaf för hon ville inte visa =) Denna gång har vi sagt tt vi ska ta reda på det om h*n nu visar upp sig.. =)

Hehe kan tänka mig att det inte e de lättaste :P Jag kommer nog åka till min bm för att lyssna oftare än vad som e vanligt.. Förra grav hade ja ju högt bt och fick gå på koll 2-3 ggr i veckan så om jag slipper bt denna gång kommer jag ändå vilja lyssna ibland =) 
  • LindanÖ

Lägger in mig på BF-listan jag med =)

1 - Norrlandstöus
    3 - zenoble
    - lillalyckan
    7 - tesen
    10 - AgnesGN
    11 - Moa Li 
    11 - Längtar86
    11 - Skruttens mamma
    12 - SaraVictoria
    15 - Lindalusen 

• Polarlantis

Gravid BF - Lista Juni 2012 Gravid
    1 - Norrlandstöus
    3 - zenoble
    6
    - lillalyckan
    7 - tesen
    10 - AgnesGN
    11 - Moa Li
    11 - Längtar86
    11 - Skruttens mamma
    12 - SaraVictoria
    15 - Lindalusen
    23-  Polarlantis 
  • Speedofsound

Nu har vi fått se vår lilla krabat! Den ville inte ligga still för en sekund nästan :P vände ryggen till, upp och ner, gosa ner ansiktet så att det inte gick att fota. Men det blev några bra ändå :))

• OHs mamma
    Speedofsound skrev 2012-01-09 14:21:40 följande:
    Nu har vi fått se vår lilla krabat! Den ville inte ligga still för en sekund nästan :P vände ryggen till, upp och ner, gosa ner ansiktet så att det inte gick att fota. Men det blev några bra ändå :))
    Vad mysigt! Skönt att det gick bra
    Om en vecka lite drygt är det vår tur att se vårt underverk
  • EmeelieeA

Dags för rul i morgon bitti, är i 18+5 då. Ska bli så spännande! Väntar med o skriva in mig i listan tills dess!