• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • RocketQueen

Sötis Vi lyckades knappt få några bilder på vår lille. Han vägrade samarbeta och rullade ihop sig till en liten boll och kröp mer långt ner i bäckenet så fort det skulle mätas. Men barnmorskan såg tydligt att det var en liten pojke iaf

• PetraK

Mysigt :)!
    Fanns det någon möjlighet för er att se kön?
    Vi ska på RUL nästa vecka och vill inte veta kön, men jag sa till mannen att jag inte vill att dom ska "hoppa över det området", för det är ju kul att spekulera, men karln tror att det är för lätt att avgöra vad det är för kön, och vill inte "riskera" det då.
    Vad säger ni, ni som varit på RUL?

• RocketQueen

Jag såg inte var det för kön men barnmorskan såg det tydligt, dom har ju lite mer tränade ögon än vad vi har. Säger ni till innan att ni inte vill veta så tror jag att dom sköter det snyggt.

• Norrlandstöus

jag tror dom kollar även rumpan och kön även om man inte vill veta bara för att dom ska se så allt stämmer.. vi såg ganska svakt att det var en liten grabb..:)

• PetraK

Okey. Det är ju så jag vill ha det, att dom kollar allt, men om dom ser så ska dom inte säga något. Men då får vi spekulera lite :), det är ju alltid roligt :).

• chichiwow

Här jag bor berättar de inte vad det är för kön. Och själv vill jag ändå det ska vara en hemlighet. ;)

Vi ska på RUL 23 jan. Såå spännande o få se den lill*, trots att jag redan sett den två gånger. Men inte mannen. Så för han blir det första gången. :)

Kanske finns en BF-lista i denna tråd, men orkar inte bläddra igenom alla 100 sidor - när ska alla ha? ;)

• Norrlandstöus
    chichiwow skrev 2012-01-06 16:32:52 följande:
    Här jag bor berättar de inte vad det är för kön. Och själv vill jag ändå det ska vara en hemlighet. ;)

Vi ska på RUL 23 jan. Såå spännande o få se den lill*, trots att jag redan sett den två gånger. Men inte mannen. Så för han blir det första gången. :)

Kanske finns en BF-lista i denna tråd, men orkar inte bläddra igenom alla 100 sidor - när ska alla ha? ;)

1/6 är vi beräknade till:)
  • Speedofsound

Vi kan väl påbörja en lista? :) Skriver i mig och Norrlandstöus först, ni andra kan väl fylla på i datumföljd? :)

Gravid BF - Lista Juni 2012 Gravid

1 - Norrlandstöus
    12 - SaraVictoria 

• PetraK

Någon vid en dator som kan slänga in mej på den 11:e? :)

Svar på tråden BF juni 2012