• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • PetraK

Var på gruppträff hos en sjukgymnast idag angående rygg och bäckensmärtor. Det var inget nytt alls, fick bara ont av att sitta still :P.
    Summan av kardemumman är att man behöver jäkligt mycket tålamod för att försöka motverka det onda, för allt ska göras så "finmotoriskt" eller vad man ska säga, och det går ju så långsamt!! Suck!

Ultraljud i övermorrn, längtar!!!

• Norrlandstöus
    Speedofsound skrev 2012-01-09 14:21:40 följande:
    Nu har vi fått se vår lilla krabat! Den ville inte ligga still för en sekund nästan :P vände ryggen till, upp och ner, gosa ner ansiktet så att det inte gick att fota. Men det blev några bra ändå :))

härligt! visst e det en underbar känsla att få se den lille där inne:D
  • Polarlantis

Hur vaken är jag då? Skrivit in fel BF. Men vi får se om det ska ändras vid RUL också, skulle tro det...om allt går bra vill säga...mindre än två veckor kvar...

Gravid BF - Lista Juni 2012 Gravid
    1 - Norrlandstöus
    3 - zenoble
    6
    - lillalyckan
    7 - tesen
    10 - AgnesGN
    11 - Moa Li
    11 - Längtar86
    11 - Skruttens mamma
    12 - SaraVictoria
    15 - Lindalusen
    19-  Polarlantis

• PetraK

Igår kväll så låg jag och spelade med speldosan för bebisen en stund, och kände då att den började rumla runt lite där inne, så jag la handflatan på magen och så kände jag två tydliga buffar på utsidan. Jag vart helt paff och började tjuta! Så sjukt häftig känsla!! Min sambo bara skrattade åt mej. Han hann tyvärr inte känna något...

• Speedofsound

Åh vad härligt att få känna så! Ska testa det där med musik på magen ikväll och se om det händer nåt :))

Är det någon vänlig själ som vill flytta mig till 14:e på BF listan? :)

• MammaEmelie

Sambon kände bebisens sparkar för första gången i söndag! :D Själv har man känt den lilla sen vecka 13-14. Skönt att kunna dela en sån underbar sak! RUL imorgon! :)

• zenoble

1 - Norrlandstöus
    3 - zenoble
    6
    - lillalyckan
    7 - tesen
    10 - AgnesGN
    11 - Moa Li
    11 - Längtar86
    11 - Skruttens mamma
    14 - SaraVictoria
    15 - Lindalusen
    19-  Polarlantis

Har också rul imorgon MammaEmelie :) ska ni ta reda på kön? jag tror vi ska det nu Glad

• MammaEmelie
    zenoble skrev 2012-01-10 09:15:30 följande:
    1 - Norrlandstöus
    3 - zenoble
    6 - lillalyckan
    7 - tesen
    10 - AgnesGN
    11 - Moa Li
    11 - Längtar86
    11 - Skruttens mamma
    14 - SaraVictoria
    15 - Lindalusen
    19-  Polarlantis

Har också rul imorgon MammaEmelie :) ska ni ta reda på kön? jag tror vi ska det nu Glad
    Vad roligt att vi ska dit samma dag! :D Nej, vi ska inte ta reda på kön. Man får inte det här jag bor. Men vi hade inte velat ifall vi kunde ;) Gillar överraskningar! Tog ni reda på könet förra gången? :)