• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • OHs mamma

Ikväll har jag haft konstigt ont i magen....kan det vara växtvärk eller bör jag oroa mig?
    Det är mer åt molande hållet fast ändå inte, värker mer och känner mig typ öm i hela magen.

• Nuttis79
    Mamma MB skrev 2012-01-13 11:35:47 följande:
    Jag känner inte av någonting alls, inte ens en liten puff har jag känt.
    Var på RUL i tisdags och fick se en frisk liten krabat men min moderkaka ligger i framvägg så därför känner jag inget än. Hade nog vart lite orolig annars... Är i v.19 (18+5).
    Jag går in i vecka 19 på söndag och jag känner inte heller någonting av bebisen i magen...känns som att man bara är tjock..:P
  • Bumman79

Har bytt nick hade Nuttis79 innan....

• Chriis

någon som vet när fosterrörelserna (pirret) blir till sparkar?
    gick in i vecka 18 idag, och känt fosterrörelser sen en vecka tillbaka, första graviditeten.

• fröken01

Jag är i vecka 19+2 och har känt lite rörelser i helgen, äntligen! Innan har det bara varit lite "bubbel".

• NinnaBus

Halsbränna....

Måste erkänna att det var inte särskilt smart att slarva med frukosten och sen värma upp resterna av pizzan från igår och äta med massa pepperoni på... Men det var gott...

Man lär av sina misstag... Eller?

Nu har bebisen levt loppan i magen sen i förrgår... Bara väntar på att det ska kännas utanpå också...
    Men så såg det ut som om bebis låg så att den sparkar och puttar innåt när vi var på RUL förra veckan...
    Han låg på tvären med ryggen utåt och såg ut att trivas med det.
    Men sambon vill ju också känna sparkarna snart...

20v idag Tjoho!!! Halvtid

• zenoble

Idag äntligen kände sambon sparkar, har känt det tydligt ganska länge nu så tyckte det var på tiden! Så mysigtGlad v.21 imorgon

• Fru HH

Tack för alla fina ord, ett par dagars sängliggande har nog gjort susen för både bebis och mitt psyke.

Otroligt va känslig man är nu för tiden.