Inlägg från: Bumman79 |Visa alla inlägg
  • Bumman79

BF juni 2012

Jag ska få gå i någon junigrupp iaf å den startar i april/maj...trist att få gå med aprilmammor...:(.

• Bumman79
    PetraK skrev 2012-03-01 18:29:24 följande:
    Någon som fått hp beviljat? Är nyfiken på vad ni jobbar med i så fall!
    Går och väntar på besked nu, bör komma imorrn eller på måndag, men jag tror inte det kommer gå igenom. Men jag hoppas!!!
    Jag undrar oxå vilka det är som får igenom gravidpenningen..
  • Bumman79
    Speedofsound skrev 2012-03-01 18:40:05 följande:
    Jag har fått det godkänt. Jag jobbar på en livsmedelsindustri med många tunga lyft och inga chanser att sitta ner. Enda gången jag sitter ner är typ på rasten, så det blir 8 timmar på betonggolv :/
    Ja det kan man ju förstå man orkar ju inte stå hela dagarna plus tunga lyft på det...
  • Bumman79

Idag har jag haft ont i vänstra benet strax under höften om ni förstår vart jag menar..:P. Är det ngn gravidåkomma?

• Bumman79
    Speedofsound skrev 2012-03-03 14:18:51 följande:
    Idag är ingen bra dag.. :( har svinont i ryggen som inte vill försvinna, bara på höger sida. Växlar mellan att ligga på mage med massa kuddar under och att stå på alla fyra i soffan..
    Jag har oxå svinont i ryggen när jag sitter i kassan på mitt jobb...ush värre än förut...måste gymma mer..
  • Bumman79
    Speedofsound skrev 2012-03-03 22:39:13 följande:
    Ja det känns som att man behöver styrka upp ryggen mer! Kör vattengympa och lite pilates hemma. Hade velat promenera mer men efter 8 timmar på betonggolv så vill inte fötterna riktigt samma :P
    Det värsta e att man inte alltid har tid för allt...mycket springande hit å dit och så är man tröttare som gravid oxå...
  • Bumman79

Ush det här var ingen rolig dag...jag åkte in till stan och direkt inne vid t-centralen blev jag svimfärdig...jag blev snurrig i huvudet, såg dimmigt , började kallsvettas och må illa...så jag var tvungen att gå å sätta mig på golvet utanför toaletterna.
    Obehagligt och läskigt och jag har fått samma känsla några gånger den senaste tiden men inte lika kraftigt denna gången trodde jag verkligen att jag skulle svimma. Men som tur var gjorde jag inte det.

• Bumman79

Jag har oxå mycket mardrömmar om nätterna drömmer att folk jagar mig och vill mig illa osv..om jag inte drömmer mardrömmar så drömmer jag väldigt detaljerade drömmar mycket jag brukar komma ihåg direkt när jag vaknar iaf. Och det är nästan alltid drömmar om bebisar såklart :P.
    Har ni andra oxå livliga drömmar?

• Bumman79
    RocketQueen skrev 2012-03-06 21:28:03 följande:
    Oh ja, jag tycker att det pajar hela min sömn. Mardrömmar, extremt tydliga drömmar som jag har svårt att skaka av mig när jag vaknar osv. Fast jag drömmer inte så ofta om bebisar utan det är nästa uteslutande mardrömmar faktiskt... Läskigt det där med svimningskänslorna. Är det kanske så att du har lågt blodtryck?
    Ja jag har lite lågt blodtryck undrar om det spelar in...

Det är inte kul när man drömmer om att folk vill mörda en :P. Ush men det kanske är det omedvetna som vill skydda bebisen till varje pris.
  • Bumman79
    Speedofsound skrev 2012-03-06 22:06:16 följande:
    Det verkar verkligen vara ett sjukdomens år! Massa på jobbet som varit sjuka länge och varit riktigt dåliga. Konstigt att man inte kan få ta lite frisk luft utan att få hostattack :S

Jag drömmer varje natt, väldigt detaljerat och jag kommer ihåg det långt inpå dagarna :) ibland är det mardrömmar, ibland roliga. Men det känns som att det stör nattsömnen, att man aldrig kommer i djupsömn. Men så länge det inte blir värre så är det lugnt :)
    Samma här ibland känns det som att man inte sovit ut trots att man sovit i typ 11 tim ibland :P
Svar på tråden BF juni 2012