BF juni 2012
Jag ska få gå i någon junigrupp iaf å den startar i april/maj...trist att få gå med aprilmammor...:(.
Jag ska få gå i någon junigrupp iaf å den startar i april/maj...trist att få gå med aprilmammor...:(.
Idag har jag haft ont i vänstra benet strax under höften om ni förstår vart jag menar..:P. Är det ngn gravidåkomma?
Ush det här var ingen rolig dag...jag åkte in till stan och direkt inne vid t-centralen blev jag svimfärdig...jag blev snurrig i huvudet, såg dimmigt , började kallsvettas och må illa...så jag var tvungen att gå å sätta mig på golvet utanför toaletterna.
Obehagligt och läskigt och jag har fått samma känsla några gånger den senaste tiden men inte lika kraftigt denna gången trodde jag verkligen att jag skulle svimma. Men som tur var gjorde jag inte det.
Jag har oxå mycket mardrömmar om nätterna drömmer att folk jagar mig och vill mig illa osv..om jag inte drömmer mardrömmar så drömmer jag väldigt detaljerade drömmar mycket jag brukar komma ihåg direkt när jag vaknar iaf. Och det är nästan alltid drömmar om bebisar såklart :P.
Har ni andra oxå livliga drömmar?