Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Både Nack- och ryggont kan höra till graviditeten. Jag använde mig av p.tracker förut och där stod det som symptom

• MissFörstånd

Jag tyckte jag hade ömma bröst när jag plussade men det är ingenting om man jämför med hur det är nu! Shit! Gör Ont bara jag tar av mig bh:n :-O. Annars är jag ganska hungrig men inte alls sugen på godis som jag i stort sett alltid är

• MissFörstånd
    Tesssi skrev 2011-10-05 06:32:13 följande:
    God morgon tjejer! Hur mår ni idag?

Jag mår lite illa och är lite trött trots att jag sov bra inatt. Antar att jag får vila en stund på lunchen idag.

Idag går jag in i v.6 och det är exakt 3v kvar tills jag säger I do till mitt livs kärlek. (Vi gifter oss i Svenska kyrkan i NYC - sedan blir det smekmånad i Karibien) Som vi längtar!

Åh vad det låter härligt med bröllop och resa!

Jag mår bara bra, det är bara brösten som gör superont men det känns ändå överkomligt så länge jag inte mår illa.  
    ღ ♥Joline 2007♥ ღ
  • MissFörstånd
    Nicole03 skrev 2011-10-05 07:16:46 följande:
    Hej tjejer ! Får man hoppa in här? Fick pluss igår på. BIM-1! Så ska enligt uträkningar ha bf runt 12 juni! Än så länge har jag ömma bröst och bröstvårtor!
    Välkommen hit och Grattis! Finns en lista du kan skriva in dig i om du vill. Kolla bf datumen och skriv in dig där du passar
    ღ ♥Joline 2007♥ ღ
  • MissFörstånd

Jag gjorde många vul när jag väntade dottern men det var pga blödningar. Annars blir man inte erbjuden det här.

Jag har alltså en dotter född dec -07 så hon blir nästan 4 och ett halvt innan bebis kommer.

• MissFörstånd

Fiaa87 - exakt samma dag som mig . Om du har en cykel på 38 dagar och lutealfas på 14 så blir nog vårar Bf desamma. 6/6

• MissFörstånd

Havsjungfrun - beklagar verkligen!

Lina - jag hade brun/rosa flytningar när jag väntade dottern. De höll i sig typ 15 veckor och det var ingen fara. Men det blev många vändor till KK för vul.

Svar på tråden Juni-barn