Inlägg från: gizmolarson |Visa alla inlägg
  • gizmolarson

Juni-barn

Båda mina förlossningar har börjat med värkar.. Dom har gått fort, 1 tog den 5 timmar allt som allt och 2 2 timmar har varit öppen 10 och 8 cm när jag kommit in å sen har det bara varit å krystat, ja visst gör det ont men den smärta är en skön smärta ( enligt mig) säger som dig lillanurr82 älskar att föda barn men tycker lite mindre om justnu iaf att vara gravid..

• gizmolarson

Bumman79- ja, jag har bara tänkt packa en väska iaf.. Förmodligen får man ju åka hem så fort som möjligt

Tror nog att Sigge håller på att fixeras nu för det har inte varit allt för skönt där nere idag..

• gizmolarson

Dancia- ah då förstår jag.. Kan ju vara en bra ide att iaf separera barnkläderna då min make inte har nån kolla alls på vems kläder som är vems.. Han skulle kunna sätta på våran 3 åring mina trosor osv..

• gizmolarson

Jag har ätit hur mycket jordgubbar som helst, köper alltid ett par askar när jag jag handlar.. Å mina barn har inte reagerat nåt heller på jordgubbar så jag hoppas inte denna heller gör det

• gizmolarson

stjärnfrukt- jag går oxå i skolan..känner mig stressad att jag inte ska hinna bli klar med allt innan bebis kommer..vill så gärna bli klar så man inte kommer efter..

Wilda 27okt-07, Tuva 17 juni-09
Svar på tråden Juni-barn