Inlägg från: gizmolarson |Visa alla inlägg
  • gizmolarson

Juni-barn

Japp det var som jag anande... Huvudet var fixerat (typ) så det var väl det jag kände igår å allt annat såg bra ut..

• gizmolarson

Lillsnurr82-det är ca 1,5 år mellan mina flickor oxå, visst var det lite knepigt ibland tex när dom somnade olika tider osv men som dancia skrev så kan mina två inte vara utan varandra nu, dom leker hur bra som helst med varandra .. Dom har haft nytta av varandra på mesta sett..det kommer gå bra, och med andra barnet är det inte lika som med första heller, man springer inte å tar upp bebis tex på en gång det gör ifrån sig ett litet ljud om man håller på med nåt annat, andra barnet får veta lite längre än första helt enkelt

• gizmolarson

Idaelinlivia-inte alls konstigt, så klart du ta ett glas vin, har ju stått mycket om det senaste åren att ett glas bara är bra.. Å att det är farligare av det som kommer ut genom bröstet om man druckit 7up... Vi ska variera med amning och flaska denna gång mest för att man inte ska bli så bunden( så pappan oxå kan mata) och dels för att jag ska försöka göra klart skolan till hösten

• gizmolarson

Jaha då har äldsta dottern fått vattkoppor så då är det väl bara att hoppas att lillasyster får så fort som möjligt... Vore skönt att ha det avklarat när lillebror kommer

• gizmolarson

Vadslagning håller dom på med på makens jobb oxå.. den som gissar närmast eller rätt får bestämma vilket fika som ska bjudas på när vi kommer å hälsar på

• gizmolarson

Lycka 4-
    jag hade halsbränna halva grav med första-inte så mycket hår när hon föddes, men har tjockt hår nu, hade halsbränna hela grav. med andra å inte mycket hår vid födseln och har väldigt runt hår nu

• gizmolarson

Vi har oxå fått klart för oss att det är en pojk på Ul men man tänker ibland tänk om.. Inte för att det gör någon men ändå..

Sover som skit gör även jag nu och carpal tunnel syndromet har kommit fram även denna grav. Så jobbigt, hade det med första men inte med andra..

• gizmolarson

Ahh ligger i en solstol med magen i vädret.. Härligt, fast visst skulle det varit mysigare med en bebis sovandes i sin vagn ist..

• gizmolarson

Hur känns förvärkar?? Har inte haft det med dom andra två då har det börjat med riktiga värkar.. Har nu men tycker det är för tidigt så jag undrar om det kan vara förvärkar..

Svar på tråden Juni-barn