Inlägg från: Baby1112 |Visa alla inlägg
  • Baby1112

Juni-barn

Spammar tråden lite... Men har inget annat att göra såhär mitt inatten! :)
    Bröllopsfixandet är i full gång. Som pricken över I:et så har dottern blivit dunderförkyld med feber och hela alltet.
    Hon har precis somnat, och jag var bara tvungen att ta min nattmacka innan jag också kryper ner... Hoppas somna snabbt, då jag tror natten jan bli lång med många uppvak... :/

• Baby1112

Bumman: det gäller att verkligen ha i minnet hur det är när det är som värst, så man kommer ihåg varför man är där... :)

Undersökningen var inte så farlig eftersom jag nästan bara har framtill. Men skulle testa att stå på alla fyra och sen sträcka ut ett ben. Då skrek jag till så ont gjorde det. Då log han och sa att vi har testat färdigt nu... :)

• Baby1112

Dottern är dunderförkyld och vi var vakna nästan hela natten. Skulle vagga henne lite så hon skulle bli lugn och känna sig trygg. Så jag tog henne i famnen och satte mig i sängen och vaggade lite. Skulle jag inte gjort... Fick sjuka sammandragningar som först släppte efter två Alvedon och nån timmes vila. Trodde nästan jag vaggade ut den nya bebisen med hjälp av den gamla... :/
    Det gäller att inse sina begränsningar...

• Baby1112

Zvartaliljan: hoppas bebis stannar i två veckor till!!!

PIO: hoppas värkarna ger med sig och att din bebis också stannar en bra stund till!!!

• Baby1112

Superförkyld och supertrött!!! Men nu är nog allt klart inför bröllop och fest imon...

Tyckte magen blivit mindre, men tog en bild. Den har inte blivit mindre, men den har sjunkit avsevärt denna vecka... Ska bli kul att se om bebis är fixerad på måndag!

• Baby1112

Är numera fru, inte bara sambo! Trots förkylning och förvärkar (regelbundna dessutom) så blev det ett fint bröllop och en supermysig fest!
    Bröllopsnatten går dock sådär eftersom min man somnat på toaletten just i detta nu... :/

• Baby1112

Tack alla! Faktiskt är mannen vaken och uppe, men vi är båda dunderförkylda så vi känner oss allmänt hängiga. :/

• Baby1112
    RocketQueen skrev 2012-04-22 11:40:35 följande:
    Jättemycket Grattis Baby1112: Haha på vår bröllopsnatt så ville jag bara sova medan min man bara ville öppna presenter (vi gjorde inte det på festen) det blev en lååång dag med en rejäl fest som avslutning så inget i hela världen hade kunnat hålla mig vaken.
    Jag ville också bara sova!!! :) Hade (och har fortfarande) haft sjukt onda förvärkar hela dagen så när de sista gästerna gick ham vid halv tre så ville jag bara sova. Så egentligen gjorde det inte så mycket att han somnade på toaletten... :)
    Sådär ja
  • Baby1112

Grattis PIO!!!

Zvartaliljan: Lider med dig!!! Skickar lite kramar... :)

Själv har jag haft förvärkar ända sen igår. De vägrar ge sig. Trodde först jag skulle få åka till förlossningen istället för kyrkan igår, men de lugnade sig lite, men sen tilltog de under kvällen igen, avtog under natten och har tilltagit idag igen. 
    Har molvärk i både mage och rygg och sammandragningar som hugger. Och jag har inte den minsta lust att ha det såhär i flera veckor till. Hoppas verkligen det ger med sig nu när helgens spänningar släpper... BLÄ!!!    

Sådär ja
  • Baby1112

Knappt ingen sömn inatt heller. Förvärkar från helvetet typ. :( Ska till BM idag, ska bli kul att se alla värden och mått!

Svar på tråden Juni-barn