Dancia: Åh tack för ditt svar, då behöver jag inte ha dåligt samvete, och kanske tillochmed ta en alvedon extra för att inte lida allt för mkt
Polarlantis: Jag har bf 14 juni, så kanske inte världens chans att vi är där och tar i för kung och fosterland samtidigt
Ja88: Jag går också till min bm 1gång i månaden. Men det var inte jättelänge sedan som jag födde min dotter, har samma bm och mina världen ser bra ut. Men jag minns att vi pratade i början av grav. att jag var väldigt stressad och hade mkt omkring mig, och då sa hon att då kommer du bara hit på de allra nödvändigaste veckorna typ, är det något så hör jag bara av mig till henne

Det här med o känna hur bebisen ligger gjorde min bm denna gång, men då sa hon också att bebisen kan ligga hur den vill nu, så hon gjorde det mest för skojsskull o för o se om jag hade koll, vilket jag så klart hade
Ego: Idag har jag trotsat mina sjukdomar och eftersom min dotter verkar väl i form så har vi städat, badat hunden och klippt honom m.m...är helt slut nu men ska ut och greja i trädgården och leka med flickan min innan läggdags. Sen måste jag plugga ikväll.......kommer nog sova gott i natt