Juni-barn
åh jag glömde... JAG VILL OCKSÅ GIFTA MIG!!!!!!! Gud vad skönt att få skrika ut det
åh jag glömde... JAG VILL OCKSÅ GIFTA MIG!!!!!!! Gud vad skönt att få skrika ut det
Igårkväll fick jag ett sorgligt besked från min pappa, min älskade styvmamma somnade in efter ett års kämpande för att försöka besegra cancer. Även om jag varit förbered på det en tid så känns det ändå så himla tungt och jobbigt. Allt har gått så fort, och det känns som jag knappt hunnit smälta själva beskedet om att hon hade cancer, och nu är hon borta. Och min fina dotter kommer inte komma ihåg henne, och min styvmamma som älskade Nova så mycket och som hon längtade efter att få gosa med bebisen i magen... Nej fy vad ledsen jag är!!!!!!
En viktigt fråga!
Hur många av er har ett extra inlägg i babyskyddet som gör det mer ombonat och stadigt för bebisen? Har inget extra sånt i vårt babyskydd men såg några vänner som hade det, och vill nu ha ett till bebis. försöker googla men hittar inte som man kan köpa löst?
Hihi alltså, jag tog fram babyskyddet idag, och såg att det klart vi hade ett sånt inlägg, och det var helt okej, riktigt mjuk för rumpan också! Så då har jag allt klart för bebis faktiskt! Ska bara köpa microlax/lex/lix, vad tusan det nu hette, laxergrej o ta hemma när det sätter igång + dextrosol. Till mig själv fattas det fortfarande härliga produkter och en hårklippning + slingning och nya skor... men det har ju inte så mkt med förlossningen o göra
Sen får vi ju tänka på att det var skottår i år, om det inte hade varit det så hade vi väl haft bf en dag tidigare i juni..eller tänker jag fel?
Dancia: Hyperemesis, så hette det ja, fy din stackare, men denna gång mår du väl väldigt mkt bättre, eller har du hållt god min? Eller jag som missat en del...hehe.
Fy idag har jag varit en riktigt bitch... Har varit några killar här som skulle sätta in nytt "modem och sånt", och det hade inte vi fattat riktigt, då föreningen glömt säga vilket datum det var.. Hursom helst.
Bara jag hemma och som ni vet så renoverar vi vinden, och nästan alla lådor och grejer som vi haft där stod nu istället i vår klädkammare, och där längsmed den innersta väggen var ju de tvugna att dra en kabellist. Nästan allt var ju tvunget att hyvas ut, och självklart var det inte bara lätta grejer. Men jag kände att dels ska jag ju inte bära o greja, och dels orkar jag verkligen inte idag. Så jag sa "vet inte hur vi ska lösa det här, sätter jag igång och lyfter och bär kommer jag föda idag, och det vill jag inte. När det väl sätter igång så går det så fort och här går ju inte att föda bland alla grejer". Självklart skrämde det upp killarna rejält så nu sitter jag här och äter godis medan de precis hivat ut allt... hihi