Idag på rul gick det såå bra så, vi fick se vår älskade PRINS!!!
Hihi, så glad så, tänk att jag hade rätt även denna gången :) Snart har vi en flicka & en pojke i familjen!
Direkt när bm satte den där grejen på magen så kom det fram världens tydligaste bild på bebisen kön, haha, låg och bresade så fint så
Jag hade ju tänkt vara lite mer diskret men nu blev det bara "men där ser man ju könet! Eller hur?!", bara 1 sek efter att hon satt den där. HAHA! Som om det var det viktigaste!
Som tur var så skrattade hon bara och frågade om vi ville veta, och så sa hon att ja det ser verkligen ut som att det är en pojke, titta där sticker det upp "något" och då frågade jag om navelsträngen låg där, men nej den låg på ett annat ställe, sen upprepade hon flera gånger att se, där sticker det upp något.
Jjohansson: Det var världens bästa som gjorde rul, hon var så proffsig, snäll, glad och stressade inte alls, Elisabeth Bodell hette hon (minns att jag kollade hennes skylt tydligt för att kunna skriva det till dig), HOPPAS du får henne, får hon gjorde den här stunden så otroligt fin och rolig för oss. Pratade med min bm om det direkt efteråt och hon sa det att de nya som jobbar där är mkt bättre, och att de flesta gamla tråkmånsar hade gått i pension, hehe
Moderkakan låg inte i framvägg, som jag misstänkte, utan den låg i Praevia har jag för mig att det heter, den täcker alltså livmoderhalsen. Så det blir ett ul till i v.30/v.31 för att se om den har växt uppåt. Den gör nästan alltid det, men det är viktigt att kolla för annars får man planera in ett snitt. Känns lite konstigt på något sätt... Någon som varit med om det?