Juni-barn
Hej tjejer!
Har haft fullt upp de senaste dagarna så har inte läst tråden de senaste dagarna, ska läsa ikapp mer sen när jag har tid & ork, men som jag kunde se nu så har lillagrynet & cataleya fått sina bebisar?! Stort grattis till er!!!
Själv är jag så ledsen & nervös! Har bf om 2 dagar, på torsdag alltså, och idag när jag var hos bm så hade mitt sfmått ökat 5 cm på en vecka...så nu väntar jag på samtal från bm om tid för att åka till spec. i Borås för att göra mätningar med mera...Min förlossning förra gången sattes igång på bf och min dotter är ju född dagen efter, så är jättenervös för att inte hinna få komma in till borås och kolla upp hur allt står till innan förlossningen startar!!!
De har inte kollat blodsocker på tio veckor, urin sen inskrivning, eller gjort någon glukosbehandling så det finns risk för att jag kanske ändå har grav.diabetes....och jag som är så liten, hur ska jag få ut en bamsebebis? Nää, nu får ni hålla tummarna för att jag hinner kolla upp detta innan förlossningen startar (komemr nog ha väldigt svårt att slappna av innan jag vet något!) och även hålla tummarna för att det bara är vääääldigt mycket fostervatten, även om det inte heller är bra egentligen då bebis är rörlig fortf.... Fy är så ledsen!!!