Dancia skrev 2012-03-23 09:47:11 följande:
Ja de hade docksäng :).
Jag köpte en MILLA bodysuit, en kortärmad body, strumpor, 2 scarfs, filtar (tjocka och tunna), skötdyna och 2 överdrag till den, täcke och kudde till både vagn och spjälsäng och ett bäddsätt till vagnen, mam napflaska, mam latexnpar, vällingdoserare, badhjälp, amningskudde, en mjuk nalle som fungerar som en speldosa, en mjukisskallra att kunna hänga, en stor och två små plastade frotte,
Sedan köpte jag ett par mammaleggings till mig själv och 2 mammalinnen. De har mamma jeansleggings för 29 kr :).
Åh så bra, då hoppas jag att det finns kvar sen när jag åker dit om 2 veckor
Tack för att du kollade det!
Låter som du hittat en hel del bra saker, vad roligt! bäddset och täcke ska jag köpa, gjorde det till dottern och det har varit jättebra!
speldosan som var som en nalle, sitter den typ på en stjärna eller måne? Vi köpte en sån till Nova och sömmen gick upp och hon stoppade bomullen i munnen när vi åkte bil, som tur var så hände det inget, men fy vad det kunde gått illa....fick en ny sån av ett par vänner, och den gick också upp i sömmen på precis samma sätt! Dessutom gick snöret av på mitten när sambon drog i det, så var uppmärksam om det är en sådan du köpt!
Mammaleggins för 29:- ska jag nog slå till på