Juni-barn

Ni som har fler barn sedan tidigare, hur hemsk var 2 barnschocken? En vän till mig fick sitt andra för några veckor sen och säger att det är fruktansvärt
Fick åka till FL igår då jag hade konstant värk i drygt 2 timmar, magen var stenhård och vägrade slappna av. Provade att duscha och men vetekuddar men inget hjälpte.. Vi var på studentfirande 1 timme från FL så det tog ett tag innan vi kom in.. CTG:n visade på glesa men ganska starka värkar, dock avtog det hela... Men de misstänkte UVI pga operationen jag gjorde, så fick citodon och penicillin utskrivet.. Hoppas det hjälper för jag har konstant ont i nedre delen av magen :( Läkaren rotade runt lite därinne (hoppas det sätter lite fart på det hela) men fick inte veta om jag var öppen nått, får fråga min BM nästa vecka! 3 veckor kvar, förhoppningsvis bara 1..
Inarosegarden; grattis till bebisen!!
JennieJ: Åh vad spännande!! Lycka till :)
Grattis till alla nya bebisar!!!
Ingen bebis på G här inte.. har dock fixat inolaxol mot min förstoppning nu och läste att det kan sätta igång förlossningen, man kan ju alltid hoppas! Dock hoppas jag att jag hinner gå på toaletten ordentligt innan det är dags!
Grattis till alla nya bebisar!
Hoppas det sätter igång för alla er som kämpar på med jobbiga förvärkar och luriga bebisar! Här vill jag bara gå på toaletten, inolaxolen har inte gjort nån verkan än :(