Bumman79 skrev 2012-06-12 18:02:51 följande:
Ush vad trist jag å killen tjafsar oxå lite om dagarna ibland...om löjliga saker...båda går hemma så man går väl varandra lite på nerverna å sen längtar man ju så tills bebben kommer....
Jag gick knappt upp första halvan av graviditeten typ 2,5 kg sen ökade det till 5 kg kanske i v 30 å senaste månaden har jag gått upp typ 5 kg till! Måste vara vätska oxå..
Och jag har fått massor av bristningar runt magen nu som bara blir mer å mer röda men det får det vara värt för att få en bebis tycker jag ändå även om jag gnäller lite ibland..förhoppningsvis bleknar de med tiden...
Ibland har man verkligen deppdagar å gråter men det kanske känns bättre imorgon förhoppningsvis? Man behöver lätta på "trycket" å släppa ut alla känslorna det är ju ändå mycket som händer en stor grej att få barn....
KRAM
Ja det blir väl så, sen har jag ju konstant ont efter njurstensop så jag är arg jämt känns det som!
Känner också mycket vätska men inte kul när man går till BM och hon säger "hoppsan då" när jag säger vad jag väger :(
Bristningarna bleknar men huden förblir ju ojämn och slapp är det värsta.. klart att det är värt det i slutändan men att hoppa i en bikini känns inte lockande!
Känns redan lite bättre så jag hoppas det är helt bra imorgon så jag slipper vara deppig på lillasysters
skolavslutning imorgon!
Slemproppen lossnade ordentligt idag (ursäkta, såg ut som en tjock snorklump på pappret) och behövt göra nr 2 tre gånger idag, kan ju hoppas att det betyder nått eller så är det bara inolaxolen som börjat verka!