IdaElinLivia040611 skrev 2012-04-30 08:10:58 följande:
V 34....shit nu börjar jag bli nervös. Han kommer ju snart.....
Har haft världens mysigaste helg. Fint väder och många långa promenader. Igår var vi ute hela dagen. Åt lunch och fikade på stan. Promenerade typ i 3 timmar, det kändes när jag kom hem fast faktiskt mest i fötterna. Hade converse skor på mig och mina lilltår var rejält tilltygade när jag kom hem. Blir till att använda mina träningsskor nästa gång.
Spännande att vissa bara har en månad kvar. Om 2 veckor kommer det nog börja ploppa utan att det är något konstigt.
Jag har köpt blonderings fär till mitt hår. Brukar alltid gå till frisören och göra slingor, men e så trött på att fixa utväxten hela tiden och betala över 1000 kr varje gång. Så nu blir det rejält blondt. Har köpt 2 förpackningar så ska testa först där det inte syns för att se att resultatet blir ok.
Skönt å piffa sig lite innan förlossning. Det har jag gjort alla gånger, vet inte varför men det känns bra att gå runt på bb sen och inte känna sig som ett vrak.
Ikväll blir det brasa med stora tjejerna, lillskrutt får stanna hemma med pappa.
Ny magbild i bildtråden:)
Vill inte heller se ut som ett vrak, mer än vad jag säkerligen kommer att göra när det väl gäller, så jag sitter just nu och inväntar att klockan ska bli 10 då jag ska sätta mig i frisörstolen och få håret klippt och färgat!

Hör mer till ovanligheterna att jag går till frissan då min mamma annars brukar kirra kalufsen åt mig, men ibland måste man ju få unna sig!

även fast notan kan sluta orimligt högt hos vissa... :-S
Idag går vi in i en ny graviditetsvecka också; v 36 (35+0) så det blir en magbild till bildtråden sen