Juni-barn
JennieJ skrev 2012-02-17 07:19:14 följande:
Sitter här och gråtit ett tag , närmare 1 timme! Familjen bör vakna inom närmsta 3 timmarna så man är helt själv! Drömt sådan hemsk mardröm och framför allt verklighetstrogen :( drömde min man lämna mig för en smal, sexuellt aktiv och svin snygg tjej! I drömmen var han helt iskall och dom hade sex framför ögonen på mig! Som i verkligheten var jag gravid (dok mer i slutet vilket ni snart fattar) hade röd näsa Pga förkylning , ingen sexlust och hemorojjder (som verkligheten) och han byte ut mig! I näsa sekund sprang jag runt till olika kliniker för göra abort men då jag näsan var på väg att födda var de svårt att hitta klinik. Så jag sprang runt å runt och till slut vakna jag och tårarna bara rullar!! Är så rädd att bli sjäöb igen då jag vart de med mina två andra barn när jag var gravid och just att jag även känner mig äcklig med röd näsa (förkyld), stor å klumpig, hemorojjder ja allmänt svin ful och på de alla dessa infektioner och sd vilket gör att man vågar inte ha sex för de gör ont! URK för dessa drömmar man har
Uch, vilken otroligt jobbig dröm.. Här hemma drömmer vi samma sak båda två ibland. För mig handlar det nog om att jag är rädd att han lämnar mig trots allt efter sitt velande i höstas och för honom handlar det om att han är rädd för att jag ska tycka att han blir för gammal och byta ut honom mot nått yngre. Han är ju 16 år äldre och passerat 40-sträcket och är livrädd för det...
Jag drömde också en mardröm i natt. Drömde att jag fick en blödning och åkte in akut, väl där fick jag träffa en så otroligt otrevlig kvinnlig läkare som gjorde ett ultraljud och konstaterade att bebisens storlek var som vecka 13, trots att jag var i vecka 23 (22+1). Hjärtat slog jättefint men hon sa bara att jag skulle förbereda mig på att snart föda ut ett dött barn och att det inte fanns något hopp. Sen senare i drömmen föder jag en liten flicka i vecka 22+2 som är helt perfekt. Hon överlever men det finns läkare på sjukhuset som vill att vi ska stänga av respiratorn då dem anser att det inte är något att rädda... Blä, vaknade helt panikslagen och grät så jag skakade och sambon fick trösta...