Juni-barn
Att ha det klart from v 34 är ju smart. Ska nog göra så att jag plockar fram väskan och packar det som jag kan avvara redan nu och sen fylla på...
Nu har jag gått igenom 50/56 lådan och kollat vad som behöver kompletteras till bebis. Slängde även ut massa annonser på Tradera på alla riktigt typiska tjejkläder som pojken inte ska ha, typ klänningar...
Så nu ska jag shoppa strumpor och några mössor.. Sen blir det nog lite 62 shopping också.. Man kan ju inte låta bli!!!!
Börjar känna mig som en tant.. Har på två dagar avverkat två stickningar på beställda halsdukar och mössor till vintern och jag som aldrig stickat förr!!!
Tipset från nätbutiken glammom är att man ska få in en hand innanför kupan så att den inte blir för liten när mjölken rinner till...
Jag har köpt amningssportbh från deras webbshop som är gudomligt skönt..
Uch, jag är sååå svullen i underlivet! Det gör ju ONT!!!
Igår påbörjade vi renoveringen av bebisrummet och vagnen åkte ut på den plats där den ska stå när bebis kommit (innan för ytterdörren). Nu känns det som att det är på riktigt. Golvlisterna är borttagna och jag ska måla taket i veckan samt spacka och latexfoga hål i väggarna...