Juni-barn
Knubbiga kinder hade han o var så söt...
21% över o vägde 2890 nu...
Vad härligt grattis! Ja han måste vara ganska stor, där har du kanske en förklaring varför du tyckte du gått upp mkt :) hihi
Jag mår också ganska illa emellanåt, speciellt när jag ätit :( ja det sägs ju att när bebisen sjunkit ner så ska det bli mer plats, lättare att andas osv. Min bebis är också fixerad och jag tycker det är bara jobbigt! Ligger liksom så långt ner att det ofta ilar och hugger till. Har svårt att gå upprätt ibland för det trycker på så. Trött på att vara gravid nu, vill ha bebis i famnen istället :)
Åh era stackare som ligger inlagda. håller tummarna för att bebisarna vill stanna lite till i alla fall
En till som är slut.. Och även fast jag tror att jag sover bra (med ett par avbrott för att sonen vaknar och springer in till oss) så är jag heelt slut på morgonen när det är dags att gå upp, känns typ som om någon drogat mig. Tar ett tag att vakna till, plus att när jag rör mig för hastigt på natten/morgonen känns det som om höftkulan hoppar ur. Så, nu har även jag fått gnälla ;)
Nä, jag tror inte ens det hjälper med en spegel, magen hänger ju ner mer nu ;)
En liten Lewi blir det nog här, hade bestämt Viggo innan men hämtade en valp i torsdags som sambon bestämde skulle heta det :)
Hade också sånna hemska ilningar i ljumskarna i morse som om bebis borrade ner huvudet, oont!
Grattis Pio, vad skönta att allt gick bra!
zvartaliljan: kramar om kan inte vara kul alls.. men tänk att det är för bebis bästa, det klarar du fint!