Jätten gluff gluff skrev 2011-10-25 19:56:06 följande:
Tack.
Oj, ja då kommer du ha tätare mellan dina! Det är nog jobbigt, men jag tror att det finns många fördelar med att ha barn så tätt också.
Jag har haft två små blödningar, med bara några dagars mellanrum. Eftersom det inte gjorde ont eller blödde så mycket så har jag inte oroat mig så värst just för dem... däremot så nojjar jag över att det kanske var två olika ägg som fäste & att jag därför väntar tvillingar...! Men jag försöker sluta noja! Jag önskar jag fick lite ömma bröst eller nåt.. men nä. Lite molverk har jag, det är allt!
Jag ställer in mig på att första året blir jobbigt, sen hoppas jag att dom kommer ha glädje av varandra eftersom dom är så nära i ålder, även om det säkert blir anledning att bråka uppåt i åren. Speciellt om det blir en tjej till.
Blödning tidigt är ju normalt säger dom, så du behöver nog inte oroa dig. Själv har jag haft molvärk och "hugg" i magen, men eftersom jag inte blöder så försöker jag att inte oroa mig över smärtan utan tänker att mini bygger bo... :)
Både jag och min sambo har haft funderingar sedan plusset kom om att det skulle kunna vara tvillingar. Finns inga i släkten, utan det var bara en känsla som kom över oss båda. Då skulle det verkligen bli fullt ös.
Ska på VUL på torsdag, då lär jag ju få veta svaret. Längtar... Vill se att allt är okej...
Har inte heller ömma bröst, det var starkaste tecknet förra gången. Dock har jag illamående så det räcker och blir över... :/