Juni-barn
Busbus: vad kul att se det lilla som växer i magen! Själv är jag sugen på allt just nu som går att äta, problemet är att det inte riktigt smakar bra...
Busbus: vad kul att se det lilla som växer i magen! Själv är jag sugen på allt just nu som går att äta, problemet är att det inte riktigt smakar bra...
Busbus: tyckte han inte ens att det var mysigt att se den lill*? När man väl sett den brukar man ju kunna ta det på ett annat sätt. Även om man är emot det. Min sambo var tveksam till första barnet, då vi just bestämt att vi skulle vänta fem år. Men när han väl såg den på tv så var han helt såld... Tycker din sambo borde visa dig mer stöd och support!!! Det kan vara ganska påfrestande att vara gravid, man kan behöva stöd då istället för ännu mer att fundera på...
Är avis på alla er som äter så goda saker... Vill också!!!
Men vågar inte, tänker noga igenom hur allt smakar åt båda håll.
Därav lever jag nu på minimorötter, rostat bröd och nudlar... :/
Stå på dig busbus! :)
Min sambo började också prata om abort både förra året och nu, när jag blev gravid så tätt efter. Jag talade om för honom att jag aldrig någonsin kommer att göra det bara för att "man slarvat". Jag sa att du vet hur barn blir till, så även om det är oväntat så är det ju inte omöjligt!!! :)
Då muttrade han nåt om att snipsa för att inte få barn varje sommar... :)
Precis... Alltså visste han från början vilka insatser han spelar med! Då är det ännu sämre stil att gnälla...
Clementiner är gott! :)
Tror inte han lämnar dig... Känns väl drastiskt. Ni hade väl just köpt hus?
Han kanske bara behöver komma till ro eller insikt eller vad man ska kalla det. Men gör han inte det inom en hyfsat snar framtid så kanske ni borde ta en diskussion...
Känns ju kanske lite jobbigt att försöka ha ett liv med någon som inte vill vara med. Men det känner du ju själv...
Han kanske bara har en extremt dålig period???
Han får ju kämpa så att det inte blir ytterligare ett separations-barn.
Men jag hade heller aldrig gjort abort i ditt läge...
Men vad arg jag blir när jag läser om era ursäkta ordvalet, idioter till män! På vilket sätt skulle det vara lättare att göra en abort bara för att det är ett oplanerat barn? Det är ju ändå samma procedur att gå igenom! Vilka puckon! Dom vet hur barn blir till, vill dom inte ha några får dom ju antingen snipsa eller sluta ha sex helt enkelt! Gah! Ursäkta mina gravidhormoner...