Juni-barn
Mycket frågor idag..
Men har inte haft ömma bröst innan, men det började smyga sig på igår och idag är dom riktigt ömma och något större...
Någon annan som fått ömma bröst "sent"? Eller får alla det i vecka 5 utom jag? :)
Mycket frågor idag..
Men har inte haft ömma bröst innan, men det började smyga sig på igår och idag är dom riktigt ömma och något större...
Någon annan som fått ömma bröst "sent"? Eller får alla det i vecka 5 utom jag? :)
Hej och välkommen L1nda!
Grattis! :)
Vi har också köpt hus. Får tillträde den 25e... :) Längtar massor!!!
Vi flyttade till större lägenhet 1 oktober och skrev på huset dagen innan. Så nu har vi campat i vår nya lägenhet i en och en halv månad. Var liksom ingen mening att packa upp...
Ska bli skönt att äntligen få göra det sen! :)
Oki. Tack för svaren. Klarar mig säkert! :) förra gången gick det över i vecka 20 så jag är ju halvvägs! :D
Tycker man är konstant orolig sen den dagen man plussade. Speciellt med första. Missfall, fel på bebisen, för tidig födsel, komplikationer vid förlossning, PSD... Ja, det rullar liksom på. Man bara byter orosmoment! ;) Lite lättare andra graviditeten, eftersom nan känner igen en del symptom sedan första... Men oron är ändå där!
Liljanoloppan: vad kul att allt såg bra ut på VUL! Grattis!
Elvis mamma: förstår precis hur du känner. Men tror att folk som inte mått så illa under en graviditet helt enkelt inte kan förstå. Jag får ibland höra; men jag har aldrig mått så bra som när jag var gravid! Det är bara att leva som vanligt... Jo det är ju lätt när man kan få spykänslor utanför pizzerian bara för att det luktar...
Jjohansson: låter inte som en kul fredag. Tycker så synd om dig. Men nu borde det väl bara kunna bli bättre... Eller? :)
Har haft en riktig mysfredag med tacos och film; pretty woman! Har tom fått behålla maten! Känns hel festligt! :)
Dancia: vad skönt att allt är som det ska! Har tänkt på er...