Juni-barn
Jjohansson: man får gnälla! Det är bla. därför tråden finns! :) Men du har onekligen haft extra otur på det mesta. Men nu borde det vända för din del. Känns som att du är värd lite medgång nu...
Jjohansson: man får gnälla! Det är bla. därför tråden finns! :) Men du har onekligen haft extra otur på det mesta. Men nu borde det vända för din del. Känns som att du är värd lite medgång nu...
Fröken01: under förra graviditeten med dottern var jag helt beroende av donkens cheeseburgare ett tag. Svängde tom förbi efter jobbet då jag jobbet kväll för en nattburgare! :) Sen övergick jag till grädde senare under graviditeten. Bara nyttigheter! Denna gång är jag sugen på allt som är salt och surt. Typ bacon och citronvatten! :) Lät sådär när man skrev det, men det är gott!
Hur går det för virvel egentligen? Och gullgrodan?
Har ikväll invigt mina mamma-mysbyxor... Köpta i Ullared. Kan verkligen rekommenderas. Så mjuka... :)
Josenoah: enligt min gynläkare är det inte farligt. Jag har haft cellförändringar och blev därför joniserad förra året. Sen blev jag gravid kort efter. Vid efterkollen för koniseringen hade jag fortfarande förändringar. Så jag tog cellprover ca var sjätte vecka fram till vecka 30 i grav. Läskigt att blöda varje gång, men fick se bebisen på UL varje gång! :) Så tror inte att det är någon fara att bara ta det vanliga cellprovet!
Dottern bara blev... Och pyret nu blev bara också... Är dålig på att planera! :) Nä, men jag hade konstaterad pco innan dottern, dom hittade det i samband med cellprov som senare visade på ändringar. Då hade vi inte ens planerat barn, men vi körde utan skydd då dom sa att jag troligen skulle behöva hjälp den dagen vi önskade barn. Men efter en konisering och endast ett sextillfälle den månaden vart det ett plus. Denna gången hann mensen knappt tillbaka innan det blev plus. Hade beställt tid för kopparspiral, men fick avboka det! :)
Hej och välkommen True Love!
Grattis!!! :)
Nangijala: tråkigt med en seg hyresvärd! Det värsta som finns är ju dubbla hyror. Det är så tråkig kostnad! Vet inte hur sånt där funkar dock. Men har ju sett ibland att det ligger ute lägenheter så... Men har ingen aning om du får göra så...
Dancia: vilken fin tanke att donera ägg så. Har aldrig tänkt på det så, men det finns ju helt klart många som kämpar och blir överlyckliga över att sådana som du finns. :) Tycker iaf det är fint, även om jag nog är både för seg och feg för att göra det själv...