Juni-barn
haha ja vänta du ett par veckor tänkte jag säga

Känner ingenting alls idag.. vill också se min lille som så många har gjort, så att jag slipper gå och nojja över att jag bara tror att jag är gravid! Ska på inskrivning den 9 nov, känns som en evighet tills dess!!
Var och träffade svärföräldrarna i helgen och åt lunch med dem.. beställde en hamburgare med chevré på. När hamburgaren kommer in så slår det mig att jag får ju förtusan inte äta sånna här osta längre! Så jag la osten åt sidan, sen så frågar de varför jag inte äter upp osten.. "eeh, det var en lite för stor ostbit för min smak", så jag gav bort den :)
Åkte sedan vidare hem till mamma där vi åt middag, hembakade pizza.. mamma frågar om vi inte ska ha lite bireost på.. jag verkligen älskar brieost också vilket de vet. Men jag fick dra till med att det blir nog inte så gott på pizzan! Sen frågade hon om jag inte ville ha ett glas vitt till maten!! Tackade nej och sa att jag inte var så sugen på vin..
Det har varit en pärs denna helgen att hålla graviditeten hemlig!! Men vi lyckades och hoppas det går ända fram tills jul innan vi berättar!
Enl kinesiska kalendern väntar jag en lite pojke vilket vore så roligt då det bara är en massa tjejer i min släkt plus att vi har en dotter sen innan :) Den stämde förra gången, men vi får se :)
Var sugen på söta saker med dottern så det där lite inte jag på :P
Är så trött!!! Inte bra när vi sitter med C-uppsatsen som ska in snart! Gå ut på slutpraktik nästa vecka, ska vara där 10 dagar utspridda på 3 veckor vilket innebär att jag kommer vara i v9 när jag är där.. det var då jag började kräkas förra gången.. inte så kul att springa ut och kräkas stup i kvarten, patienterna kommer tro jag är tokig! Det roliga är att jag var på samma avdelning och gjorde praktik när jag väntade dottern, så då sprang jag också iväg och kräktes, liiite pinsamt att göra så igen nu!!
Vi vågar inte berätta än, förrän vi vet att jag får jobb i januari!
Men idag ska vi iallafall iväg och titta på ny lägenhet :) En 4:a!