Inlägg från: Nangijala |Visa alla inlägg
  • Nangijala

Juni-barn

Åh vad skönt att det inte bara är jag som har dessa hemorrojder!! Har kvar dem sen förra förlossningen, blev bättre ett tag och var nästa borta men nu har jag typ blivit förstoppad, så nu är den värre :( Finns det receptfria läkemedel mot de som man kan köpa? Vågade inte fråga min BM när jag var där i onsdag, skäms som en hund över det här!

• Nangijala

bebis är inte planerad, vi hade tänkt vänta tills maj nästa år.. men bebis ville annat, går in i v 9 imorgon, bävar inför detta då jag mådde pyton och kräktes varje dag från v 9-15 med dottern!

• Nangijala

Jag blir tokig på vår hyresvärd!! Vi sa upp vår lägenhet för snart 2 veckor sen och den har inte ens kommit upp på hemsidan ännu! Vi vill ju bli av med den så fort som möjlig då vår nya lägenhet står tom och redo att flyttas in i.. :( blir vi inte av med den snart får vi dubbla hyror i mars.. kan jag lägga ut den på blocket tro och hänvisa till hyresbolaget? haha lite annat är bebisprat kanske men..

• Nangijala

Jag ska delta i en studie där jag ska lämna blodprover 5 ggr under graviditeten samt en gång efteråt för att se hur trombocyterna ändras i blodet när man är gravid och det kan då hjälpa till att lösa frågan varför vissa kvinnor får upprepade missfall! Fick förfrågan av min BM om jag ville delta, ingen tvekan om saken att jag vill vara med! Det är den första studien i världen i sitt slag!

• Nangijala

Mamma och pappa kommer hit ikväll, och på kvällarna brukar jag må som sämst och inte orka röra mig! Ska bli intressant att se hur vi ska lyckas dölja detta :)

• Nangijala

Har blodblandade flytningar nu på morgonen Gråter ska jag bara avvakta eller när åker man in och kollar om det finns kvar någon levande bebis?!!

• Nangijala

Hej!
    Jag sitter fullt upp med c-uppsats, blödningen har lugnat ner sig men jag ska åka in i eftermiddag, vid 16 tiden! Ringe även BM och de sa det gamla vanliga om att det så normalt och hejsansvejsan! Men jag kommer ju inte att kunna vänta i månader på att se att allt är okej! De sa att ajg kunde ringa gyn men eftersom att det är så tidigt så trodde hon inte att jag skulle få komma in på en undersökning.. Är det kvinnokliniken man ringer?

• Nangijala
    Dancia skrev 2011-11-21 12:58:50 följande:
    Ring gynakuten, ring nu så du kan få en tid i eftermiddag. De har tagit in mig alla graviditeter när jag haft blödningar/ och eller smärtor.
    De öppnar nu kl 13 så jag ska ringa nu och höra om jag kan få en tid!
  • Nangijala

Fick se min lille bebis idag!! Det lilla hjärtat slog så fint och att såg bra ut, troligtvis berodde blödningen på sköra slemhinnor för hon kunde inte se någon blödning varken från livmodern eller tappen! Så skönt!
    Nu kan jag njuuta Solig

• Nangijala

Herregud vad jag kommer gå upp den här graviditeten! Idag åt jag 6 kyckling nuggets, pommes samt 2 chili-cheese till lunch! Kan inte få nog av friterat och fet mat! Hoppas att dessa vanor ändrar sig till frukt och sallad snart!!

Svar på tråden Juni-barn