Juni-barn
Sweet life: Jag känner igen det där. Får samma så fort jag rör mig fortare än i minifart. Sen när jag stannar så försvinner det.
Sweet life: Jag känner igen det där. Får samma så fort jag rör mig fortare än i minifart. Sen när jag stannar så försvinner det.
Haha jag sitter och försöker måla tånaglarna! Haha vilket projekt! Helt omöjligt att nå fram ju!
Surfinbird: Nelly.com har jag köpt massor på. Där har dom lite mer. Och på hm har jag köpt en massa bagplagg typ några par jeans och sånt. Sen funkar det med långa tröjor från vanliga affärer. Men på Nelly hittade jag till och med en vinterjacka till ett bra pris som jag använt massor.
Idag provade jag en TENS för första gången. Fick låna en från en kompis. Och jo visst lindrar det lite. Hade jätteont idag efter en lång promenad men nu känns det lite bättre faktiskt. Och det sägs ju att den kan vara rätt effektiv under förlossningen så det är väl bara att börja använda den så man är van
Jag är också alldeles öm i magen. Antar att det är växtvärk? Idag var min bebis snäll och började inte toksparka förrän klockan tio istället för vid åtta som han brukar vilket betydde sovmorgon
Då var man heltidssjukskriven nu då. Känner mig enormt lättad. Behöver inte plåga sig igenom arbetspassen med foglossning och sammandragningar. Just det där med sammandragningarna har gjort mig nervös eftersom dom faktiskt har gjort ont när jag jobbat. Antagligen för att jag inte har möjlighet att gå undan och vila där. Så jag har varit lite rädd för att nåt ska startas upp och lillkillen skulle komma för tidigt. Så nu är jag sååå lättad...
Ginny: Jag har köpt ett par på HM men det är ett tag sen nu. Men då fanns det inga på hemsidan utan jag hittade dom i en butik. Det verkar inte ovanligt att det finns mer kvar i butikerna än på hemsidan. Väldigt sköna är dom iaf... Och leggins i mammamodell brukar jag också ha hemma.
Jag har ont i alla fogar känns det som. På kvällarna så använder jag tensen baktill då den iaf hjälper mig att slappna av så att jag sover bättre sen. Det står i instruktionerna att man inte ska använda den i närheten av magen om man är gravid då det teoretiskt sett kan påverka barnet.
Men jag tycker inte att nåt hjälper ordentligt men man provat ju allt...
Är det nån mer som svullnat? Jag har fått ta av mig mina ringar och kan inte ens ha min klocka på mig längre. Och på kvällarna när det är som värst kan jag inte ens böja fingrarna utan att det gör sjukt ont. Fötterna är ju inte roliga de heller...