Dancia skrev 2012-02-18 21:04:06 följande:
Vad tråkigt, men skönt att de hittat det och att det nu kan behandlas.
RocketQueen: Sammandragningar kan bero på väldigt mycket. Oftast beror det på fysisk ansträgning och UVI, alltså bakterier. När jag var på gynakuten sist på grund av väldigt kraftiga SD så berättade även läkaren att till och med dåligt vätskeintag kan reta livmodern och framkalla SD. Psykisk stress kan också helt klart framkalla SD.
Emma78: känner mig en aning avundsjuk på dina Lundmyr inköp ;). Finns lager57 även på Internet eller det är bara en butik?
Moa Li: gud vilket fint set! Önskar att jag också var så duktig på och hade tålamod till att sy :).
På vanliga byxor tycker jag dock det går snabbare att dra av och på byxorna än att knäppa i grenen, men det är ju en smaksak :). Däremot är det supesmidigt med knäppning i grenen på pyjamaser och bodysuits.
Jag ska till BM på tisdag, då skulle vi ta tester för att se om jag har dragit på mig tex UVI. Men jag har en känsla av att det är stress det handlar om. Har varit rätt så trasig sen min pappa gick bort i julas och har brottats mot en del ångest och depressioner. Vi får väl se vad de säger på tisdag, nästan så man önskar att det handlar om nåt som man bara kan ta antibiotika mot, det där huvudet är svårare att vinna över.