Juni-barn
Ja jag har hört att man kan ha den vid förlossningen, det hade ju varit helt fantastiskt om det hade funkat men det är inget jag räknar med... Är enormt förlossningsrädd så jag räknar med all möjlig smärtlindring och utesluter inget alls
Ja jag har hört att man kan ha den vid förlossningen, det hade ju varit helt fantastiskt om det hade funkat men det är inget jag räknar med... Är enormt förlossningsrädd så jag räknar med all möjlig smärtlindring och utesluter inget alls
Gammelmamma: Jo, jag får jättemycket hjälp. Vill jag ha ett snitt så får jag det har de sagt men jag har bestämt mig för att försöka mig på en vanlig förlossning så nu får jag hjälp för att hantera alla tankar och känslor. Är väldigt nöjd med hjälpen jag får faktiskt, hade jag inte haft så bra bm hade jag inte ens vågat försöka.
Här är det också jättesoligt! Man får nästan lite förhoppningar om att det faktiskt kommer en vår i år också
Nangijala: Så länge du säger till två månader innan du planerar att gå hem så har du all rätt att hålla det hemligt. Jag hade nog avvaktat om jag var du. Visst det kanske känns lite fult men se om dig själv i första hand.
Det där med mjölk, har alla märkt av det? Hur tidigt ska det märkas? Läcker ni eller hur vet ni? Jag tycker att det emellanåt spänner och sticker lite i brösten annars är dom precis som vanligt...
Jag har inte ens tänkt på det där med mjölk tidigare, har bara tänkt att det kommer väl av sig själv när det börjar närma sig. Men nu börjar man ju undra när många andra märker av det.
Även om det inte skulle funka med mjölken så är det ju ändå inget jag skulle kunna påverka så jag sparar det orosmomentet tills jag har min bebis här. Finns så mycket annat man kan oroa sig för innan dess
Dancia: Hade jag varit i din situation hade jag garanterat också oroat mig. Men jag har egentligen ingen anledning att misstänka att det inte skulle funka därför är det mycket lättare för mig att slappna av på just den punkten. Men jag brukar alltid hitta nåt att oroa mig för...
Nä det är inte bara hormoner, jag hade också blivit ledsen. Även om han själv tycker att det är oviktigt så är det en mycket liten uppoffring att göra för den man tycker om.
Idag har jag satt ihop vagnen som vi har köpt! Nu står den här och är alldeles superfin och jag vill liksom inte sluta titta på den och provköra den. Har lagt upp en bild på min blogg om ni är nyfikna
theawesomelifeofanordinaryrocksthar.blogspot.com/
Vi brukar aldrig fira alla hjärtans dag här heller. Det känns rätt oviktigt. Men eftersom vi för en gångs skull faktiskt är lediga tillsammans så ska vi gå ut och äta tänkte vi. Bara en liten tur till kvarterskrogen (det är allt mina ynkliga fogar klarar) men alltid nåt. Och min man har lovat att köpa med sig semlor från favoritbageriet till mig imorgon när han jobbar som en en sen present så jag är mer än nöjd