Juni-barn
Med nummer 3 hade jag sd och förvärkar från ca v 22 usch !!
Med nummer 3 hade jag sd och förvärkar från ca v 22 usch !!
Rocketqueen !!! Fina fina du :)
Skogen hela förmiddagen och sen åkte vi å titta på folk race, nu blir det grillat :)
Godmorgon tjejer !! Idag är det läkarbesök på morgonen. Ska be om ett extra ul då jag hatf så ont i mitt ärr och även i livmodern .
Igår hade vi en underbar dag ute med skogspromenad , folkrace och grillning på kvällen.
1 juni närmar sig med stormsteg och då går flytten till el stockholmo, borde verkligen ta tag i packningen suck.
Sista dagarna i maj åker min kära man bort på ett stort tränings jippo å jag bävar lite för att vara helt solo i 4 dagar, känner ju ingen här å tänk om nått skulle hända ,inget körkort 4 mil till förslossningen ahhh.
Ja ja det går nog bra =)
Dags för på klädning av barn
Läkarbesöket idag kändes lite onödigt men men , man måste ju träffa läkaren inför snitt så det va väl nödvändigt :) 8 kilo har jag gått upp sen inskrivningen . Jag va ju lite orolig över värken i mitt snitt men hon sa att huvudsaken är att hag inte går in i ett värkarbete .
Bm besöket avklarat. V32. Blodtryck 105/70. Socker 3,8. Hjärtljud 123-127. Vikt + 7 kilo. Sf mått 29. Hon ligger fortfarande på tvären m huvudet åt vänster
Rocketqueen !! Nä egentligen spelar det ingen roll men hon sa att hon kommer kolla nästa gång ändå, antar att dom följer det som ska kollas
sockerkakor i alla olika varianter är perfekt att frysa in.
Jag bakar ju minst en sats bullar i veckan normalt härhemma , nafs säger det så är dom slut då mina barn är toookig i bullar å deras vänner också för den delen =) Om jag orkar så ska jag baka sista helgen innan det är dags för snittet för då hinner dom inte bli uppätna =)
Sen tycker jag att varenda gång man stått där å bakat så är det ändå ingen som är intreserad av att äta bullarna när dom kommer på besök för alla är ändå bara intresserade av bebisen =)
Usch jag har sååå svårt att ta det lugnt , är ju i packar taget å jag är så van vid att göra allt själv så jag glömmer liksom bort att jag är gravid , flyttar sängar , garderober skruvar ner å bär kartonger fan att jag aldrig lär mig .