Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Uddabus skrev 2012-04-29 07:57:22 följande:
    Ähh inget att bry sig om... Vi är oxå många när alla är samlade...

O en bebis på det :) så 6 barn o två vuxna i vår familj... 13,12,11 o två 7 åringar o en bebis strax :)
    Nä det gör jag inte men såå många är man ju liksom inte ? Våra barn är 15 12 8 och 4 plus maggen =)
    Jag tycker det är sååå mysigt när vi alla är samlade , tänkte på det igår också hur sjukt fort barn lär sig . Patrics son är ju döv . Min son på 8 är så himla duktig och min 4 åring tecknar också mer å mer sååå söta =)
  • lycka 4

Missförstånd ! Mina kommer i veckan, berättar när jag fått dom :(

• lycka 4

Ha ha jag håller med vill ha tillbaka min kropp å mina små urammade skinnpåsar till bröst ha ha hatar dom här stora brösten som aldrig slutar växa , ser ut som två extra magar :)

• lycka 4
    RocketQueen skrev 2012-04-29 19:06:18 följande:
    Visst pratade ni om slemproppen för ett tag sen? Det var någon här som misstänkte att den hade börjat lossna? Jag börjar fundera på om det var en bit av slemmisen jag stötte på här idag när jag var på toaletten... Ska man bli lite nervös kanske? Googlade runt en del och det verkar som att det ändå kan ta ett par veckor innan det händer nåt även om den lossnar vilket låter bra tycker jag. Två och en halv vecka måste han stanna kvar där inne iaf!
    Det behöver inte betyda något alls ! Imin förra grav gick min slemmis till å från  från vecka 22 .
    Om den börjar lossna å du får tilltagande sammandragningar mm så tycker jag dck att du ska kolla läget.
  • lycka 4
    Bumman79 skrev 2012-04-29 19:10:00 följande:
    Shit vad jag är kissnödig heeeela tiden ibland gör det ont i blåsan tom (sen kommer det ingenting iaf när man slänger sig på toan.)
    Å på nätterna spinger man ju var och varannan timme...ibland gör det ont i magen för mig på morgnarna det känns som sammandragningar eller ngt..kan man ha urinvägsinfektion eller är det bara bebisen som trycker på?
    Jag känner mig konstant kissnödig speciellt när jag står och går...blir ett väldigt tryck neråt sitter jag ner är det lite lättare iaf.
    Be om att få lämna en odling , tycker det låter som du har uvi
  • lycka 4

Shit rocketqueen det är verkligen inte långt kvar för dig juh

• lycka 4

Nämen !! Det kanske är på g för dig då pojkarnasmamma?

• lycka 4

Men om det nu är slemproppen dom gått å du har molvärk mm så kanske du ska höra? Eller gå på magkänslan ;)

• lycka 4

Hjärtat!! Nu kommer jag inte kunna sova juh ahhh

Svar på tråden Juni-barn