Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Bitar av min slemmis har gått idag lite till å från blää

• lycka 4

Nä jag ska också sluta handla nu . Jag ska köpa ett tunnare pyamas set att lufsa runt i på bb eftersom jag troligen måste stanna två nätter mot min vilja suck !!

• lycka 4

Mina tre barn innan har vänt sig ner rätt tidigt , Nu spelar det ju iochförsig inte så stor roll om lillfisan gör det eftersom jag snittas men det är skönare  om inte annat

• lycka 4

åhhh grattis till erat lilla underverk !!!!!

• lycka 4
    IdaElinLivia040611 skrev 2012-05-03 08:20:16 följande:
    Aikotakara: Stort grattis till er fina pojke. Va skönt att han mår bättre och andas själv. Ibland blir det inte som man tänkt sig men det blir väldigt bra ändå:)

Vill göra lite fint på balkongen men orkar inte riktigt ta tag i det. Älskar blommor och att fixa men nu e det så himla bökigt att böja sig och sitta på huk. 
    Jag tror att jag börjat samla på mig vatten. Jag brukar ha smala anklar men nu senaste kvällarna har dom och vaderna varit riktigt svullna. Ser ut som att jag tittar på någon annans ben.

Min bebbe ligger med huvudet ner sen ganska många veckor tillbaka och är dessutom fixerad så det känns skönt att slippa oroa sig för det. 
    Har också svullnat på fötterna , inte ansikte eller händer dock.

Jag fullkomligt älskar att pyssla med blommor med vi ska ju flytta snart så det känns inte som om det är någon ide, Vi kommre inte ha någon balkong i våran lägenhet men fönster från golv till tak i köket så jag tänkte ha en liten växt jungel i köket =)
  • lycka 4

Idaelinlivia!! Ja vi flyttar ju från hus med växthus fruktträd börbuskar mm till en lägenhet om 5 rok :)

• lycka 4

Spännande gammelmamman,jag känner mig lite orolig då jag har haft ont i livmodern till å från. Eftersom detta blir 4 snittet vet jag ju att livmodern kan vara tunn. Ska till läkaren på måndag för bedömning inför snittet å hoppas att hon kanske kan kolla

• lycka 4
    gammelmamma skrev 2012-05-03 10:38:30 följande:
    Då är ju du expert på snitt, vad ska man tänka på? Jag är ju helt nybörjare på detta. Enda erfarenheten är min dotters snitt, men det var urakut så det går säkert inte att jämföra.
    Haha !! Ja fast skillnaden är att jag sover vid mina snitt =)

Men det viktigaste är att lyssna noga på din kropp efter snittet, hasta inte för det kan ge bakslag .
    Jag har mått väldigt bra efter mina snitt å varit på benen bara några timmar efteråt , inte ätit direkt värktabeltter eller så heller .
    Försök äta snäll mat det är inte roligt att göra nummer två när man är hård i magen. Men dom sakerna kanske du kommer ihåg sendan förut.
  • lycka 4

Alla kläder son sitter åt går bort. Mjukisar å kjolar lite högre trosor, tänk på att det är sommar å varmt å ärret blir äckligt å varar pn det blir för varn

Svar på tråden Juni-barn