Juni-barn
Annelie: okej tack! Då får jag försöka stå ut tills jag får operation.
Annelie: okej tack! Då får jag försöka stå ut tills jag får operation.
Vad konstigt mitt meddelande blev, men jag skrev... Annelie: Hitta ingen xylocain i större tub med lila text, bara den lilla som är för insektsbett. Men det var inte samma sak eller? Lina: varför fick du ingen operation? Vad ska kraven vara för att de ska gå med på att operera bort dem?
Dom kan väl ta bort skinnpåsarna? För mig brukar de börja blöda osv. Eftersom jag rider häst så är de ganska mycket i vägen och jag får ofta besvär av dem då de svullnar upp så fort jag lyfter lite tyngre eller anstränger mig. Vet ej om jag har invärtes oxå.
Ska ju inte snittas men min mamma kommer ju vara med i alla fall till en början vid förlossningen tills mannen kommer (han kommer ju vara i göteborg när jag ska föda om han inte är hemma på besök just då det händer vill säga ) sen kommer hon nog vara kvar om hon får även när mannen kommit. Inte kollat upp om man får ha med sig två under förlossningen.
from att barnet fyller 1 år måste man ta ut 5 dagar, det är riktigt vet jag med en dotter som nyss fyllt 1 år.
eller efter att barnet fyllt 1 år måste man vara sysselsatt 5 dagar. Så jobbar du typ 2 dagar/vecka så måste du ta ut 3 dagar.
Usch nu trycker det på.. Känns som jag är bajsnödig fast jag inte är det... Precis den känslan jag hade innan det starta med dottern, så man blir ju lite nervös. Kan ju vara något annat men ändå.. :/