Juni-barn
Va fan, sambon var vid Apoteket och skulle hämta ut mitt recept på hemorojjd salvan, då säger de att den är slut hos leverantören och kommer inte komma förrens om en månad ungefär :( jävla skit!
Va fan, sambon var vid Apoteket och skulle hämta ut mitt recept på hemorojjd salvan, då säger de att den är slut hos leverantören och kommer inte komma förrens om en månad ungefär :( jävla skit!
Zvartaliljan: oj! Vad jobbigt! Hoppas att liten håller sig kvar tills snittet då och att du blir väl omhändertagen! Tänker på dig/er! Kram
Missförstånd: ja då är jag med, hört något om det. Min sambo kommer dock kunna ta ut dagar på dottern och jag på bäbis. Så kan vi vara hemma typ 2 månader ihop om vi vill.
Är väl därför de har koll på sf måtten? Om de tycker de ökar/inte ökar som det ska så får man väl ett tul om risken för stora barn finns. Fast stora barn går väl gränsen typ nästan vid 5 kg och beroende på hur mycket kvinnans bäcken klarar av?
Använder vanliga leggings jag med långa linnen/toppar/koftor över. Har några mammajeans både från h&m och pop men föredrar mjuka kläder jag med. :) Är ju typ bara hemma så blir ju ofta mjukisbyxor och sambons t-shirt jag går i om dagarna :) Nu ska ja få ett nytt recept på hemmorojjdsalva.. Hoppas att den finns på Apoteket och funkar. Den jag fick först tror den hette shiroproct eller något liknande var ju slut hos leverantören så kunde ju ej få den. Så på måndag kan ja hämta ut något annat på Apoteket..
Jo man får och kan använda det om en läkare säger så. Var ju dessutom en läkare på Kvinnohälsan som skrev ut receptet så det skulle nog ej vara någon fara. Får se vad dom skriver ut för något annat. Funkar inte det så ska jag testa det ni tipsat om. Tack!
Tyckte med de låg lite högt i pris. Blir snål när det gäller kläder som man bara kan använda en kort period och sen kanske aldrig mer.