usch i dag är ingen bra dag.. En del dagar vill jag bara gråta mig genom.. de dagarna brukar vara de gånger sambon jobbar natt. Då känns det som jag bara vill skita i allt och slänga ut karln. Tråkigare människa än honom när han jobbar natt får man leta efter. Han kommer hem typ kl 7 på morgonen, sover till 14.00 vaken ca 2-3 timmar och sen går han och lägger sig igen och sover till 19.30-20.00 typ.. Han får fan mer timmar sömn än mig, dessutom sammanhängande. Jag somnar kanske vid 22 , vaknar ca 10.000 gånger/natt för att kissa, dricka, snyta mig för jag inte kan andas eller att dottern vaknar.. Sen får jag snällt gå upp kl 7-8 när dottern vaknar. Sen är det full rulle hela dagen.. jaga dottern som just nu är inne i en period - va överallt där jag inte ska vara...laga mat, städa, diska osv..
Tror min karl ibland tror att jag bara ligger på soffan hela dagarna och slöar, att han inte riktigt förstår hur jobbigt det faktisk kan vara att ta hand om en trotsig 1½ åring plus hushåll , speciellt när man är höggravid...
usch och fy och blä!! Ville bara skriva av mig lite..sååå trött..