Juni-barn
Åh vad härligt :) jag var oxå med när min häst kom till världen.. Så himla fint!! Ska du behålla fölet?
Vi har en katt och en hund(labrador) När jag vänta dottern fundera jag just på dessa saker. Hunden avgudar våran dotter och katten gillar henne inte men springer undan. Innan dottern var född så sov katten i spjälsängen men nu ligger hon på ställen dit dottern inte når.
Här (linköping) behöver man inte boka tid för att skriva på faderskapsintyg. Bara att få dit när det är öppet. Kanske ska gå dit i morgon.
Är det inte värre med fästingdroppar än fästingar på en liten bebis.. Vet att fästinghalsband som finns till hund och katt ska man i alla fall inte ha om man har små barn.
Aha okej. Jag törs inte används nåt sånt på mina djur längre då hundens kullbror ( som ägs av min syster) fick allvarlig allergi av halsbandet och tål nu inget.. :( inte ens vanligt hundschampoo eller damm typ..
Annelie: du som hade fått massa krämer från din läkare mot hemmorojjder. Vet du om det finns nåt annat bra mot dem förutom xyloproct ? Jag fick ju recept på shiroproct eller nåt liknande namn,men det var ju slut hos leverantören. Bad då om ett nytt recept av läkaren och då skrev hon ut på xyloproct som jag anser är skit :( använt det i 2 års tid utan att det hjälper.. Tänkte om du hade namn på andra krämer som kan hjälpa??