RocketQueen skrev 2012-06-19 21:30:06 följande:
Grattis till alla som fått!
Här har det fortfarande inte hänt nåt, har haft rejält ont i ryggslutet hela dagen, ringde och rådfrågade och vi fick komma in på kontroll. Fortfarande lite kvar av tappen (som visserligen var helt mjuk och redo) och smärtan var bara meningslösa förvärkar

Så det enda som hände var en extremt hårdhänt hinnsvepning. Och sen dess har jag blödit. Sjukt less... På torsdag har jag tid för igångsättning men även den läkaren jag träffade idag trodde att det skulle starta själv innan dess. Nu har flera olika läkare + bm sagt det i snart en vecka så jag tror inte på nån av dom längre... Jag räknar med att det blir igångsättning på torsdag är och är sjukt besviken på min kropp som inte startar. Suck, stön och gnäll...
Trist men skönt att du snart blir igångsatt iaf väl? Bara imorgon kvar sen borde det ju hända grejjer å kanske har du bebisen redan på torsdag alt fredag :).
Men vi håller tummarna för att det startar inatt/imorrn av sig självt..men förstår att det känns hopplöst...tiden börjar ju att rinna ut nu.
Lycka till på torsdag annars!