Juni-barn
Gjorde ett TUL också och lilla kraken väger nu 1500gram, en riktig medelbebis. Och några fler sånna mätningar tyckte dom var onödiga när han hela tiden sett så fin ut på kurvan.
Så en riktigt bra dag i dag.
Åh vad roligt att det fortfarande tillkommer nya till tråden! Välkomna!
Är nyss hemkommen efter en timme i tandläkarstolen som slutade med att jag fick dra ut en tand. Värker ordentligt. Hade inte riktigt räknat med det så jag åt ett äpple på vägen dit annars har jag inte ätit sedan lunch kl. 11 men nu ska jag äntligen få äta igen. Hoppas att jag mår bättre då. Ingen hit att svälja en massa blod hela tiden när man mår illa...
Ensortsmamma: Hoppas att det kommer att kännas lättare för er när dessa dagar är passerade... Kramar till dig!
Har dock hört att det behövs typ 8 utlösningar för att det ska bli tillräckligt stor mängd av dessa ämnen...
V. 33 idag. Ska på TUL imorgon för att göra en viktskattning då jag låg 0,1 över gränsvärdet på glukosbelastningen. Har fått order av maken att inte kolla för noga på skärmen så att jag inte råkar "öppna julklappen i förskott". Köpte en söt liten kofta som jag bara inte kunde motstå idag på rean. Vet ju inte vem som bor därinne men om det skulle vara en tjej så ska vi på bröllop på midsommarafton och då skulle den här vara perfekt. Om inte den blir använd för oss får jag väl ge bort den.
Här skriver man inte förlossningsbrev själv längre utan bm skriver in tankar och önskningar i journalen så har de läst det på fl när man kommer in.
Ska försöka att handla en del grejer imorgon tänkte jag för att förbereda men det är typ blöjor, näsdroppar, en amnings-BH att börja med o.s.v.