Juni-barn
Sweet life: Ja det är den modellen jag tänker på :). Den är riktigt riktigt snygg :). Och så gillar jag den höga säkerheten, det är verkligen prio 1 när vi köper bil. Nu har vi en volvo v70 och den känner jag mig också säker i :).
Sweet life: Ja det är den modellen jag tänker på :). Den är riktigt riktigt snygg :). Och så gillar jag den höga säkerheten, det är verkligen prio 1 när vi köper bil. Nu har vi en volvo v70 och den känner jag mig också säker i :).
JennieJ: du har ju precis som jag en hel del sd varje dag och jag tror det är därför man känner sig alldeles öm i magen på morgonen. Det känns som träningsvärk i hela magen och blir sen bättre efter någon timme som du säger. Så det kanske är "träningsvärk" efter sammandragningarna?
Gud vad jag är sugen på att shoppa och göra iordning åt bebis! Idag sätter vi upp en ny byrå till barnens nya gemensamma rum där de ska ha sina kläder. Så efter det kan vi ställa ner Julias byrå som även är ett skötbord så jag kan börja samla lite bebiskläder mm :). Känns skönt att man fixar och donar lite grann varje helg nu innan det närmar sig sista delen av graviditeten :).
Ursäktar mitt trippelinlägg :(. Dumma mobil som ska strula.
Ensortsmamma: vad skönt att din man gått med på att ta reda på könet :). När ska ni göra det?
JennieJ: Det är ett jättefint namn :). Det känns väldigt speciellt när man både vet kön och bestämt namn :). Vi har bestämt oss för att vår lilla flicka ska heta Minnah och det känns så rätt :)
Lillagrynet: könsUL är väldigt säkert då de är utbildade för att kunna se och så här sent i graviditeten är det väldigt väldigt ovanligt att ta miste :). Jag fick veta på RUL att det troligen var en flicka eftersom hon inte kunde se nåt annat och på tillväxtUL i v24+1 ingick det även könsbestämning och då kunde vi tydligt se blygdläpparna :). Jag kunde allstå själv se också så här är det ingen tvekab längre vilket kön vi väntar :). Bild finns i bildtråden om du vill se hur det ser ut när det är en tjej :).
Stjärnfrukt: jag ska dit den 22 så jag kan kolla vad grindarna kostar :). Docksäng har de haft där innan och jag tror att de fortfarande har det :).