Inlägg från: Cataleya |Visa alla inlägg
  • Cataleya

Juni-barn

Zenoble, vad skönt att han fick va kvar! Jag är livrädd att min inte ska få va kvar. Skulle känna mig så himla ensam och känns som jag behöver honom där då. Får väl hitta väldigt många trappor någonstans och springa lite :) så får vi hoppas jag kan åka in, snarast! När jag vart uppe eller ringt dit har det varit full rulle varje gång haha

• Cataleya

Så spännande nu när alla är på gång  
    Själv tänker jag knipa, Han här hemma blev sjuk i torsdags och legat som en zoombie hela helgen. Idag var det min tur att vakna svettig och ont i halsen och hostar som bara den, tack för de !  

inväntar våran lilla flicka 1/6- 2012 <3
  • Cataleya

Åh Vilka idioter! Jag förstår att det är svårt men försök att strunta i sånna människor! Du är gravid och jag är alldeles säker på att du är
    Jätte vacker precis så som du ser ut! Usch vad arg jag blir när jag läser, kan verkligen sätta mig in i hur du känner dig, just i den stunden

• Cataleya

Jag har ont i vänster sida på ett ungefär där äggstockarna sitter, det krampar till och från. Är det vanligt att man får så i slutet, eller bör jag vara orolig? Inte sammandragningar eller så, utan det gör himla ont då och då, kramp typ. Går ifrån höftbenet ungefär och en bit ner

• Cataleya

Någon som har koll på fostervatten ? Vilken färg det ska vara och vilka färger som betyder vad ?

• Cataleya

Ska också strax till förlossningen, då det misstänks att jag började läcka fostervatten igår och har en jäkla molvärk och öm i hela magen? Har dock inga värkar! Bf i morgon.

Lycka till Jennie! Hoppas allt går bra.

• Cataleya
    Sommarblommor skrev 2012-06-03 07:55:29 följande:
    Min bebis kommer nog tjura och vänta till v 42 nu när h*n inte fick komma i v 33. Inga förvärkar här inte. Springer däremot på toa titt som tätt. Börjar få skavsår... Finns det inget bättre än barnolja att smörja med?
    Prova potatismjöl, vet att vi fick det när vi var små.. vet dock inte hur det funkar på vuxna, men borde väl ha samma effekt
  • Cataleya
    zenoble skrev 2012-06-03 08:41:23 följande:
    Cataleya- hur gick det för dig på fl?
    Det var vattniga flytningar, tror du man kände sig dum ? haha. 
    I övrigt var tappen mjuk, och öppen 2 cm, så jag trippar runt i väntans tider.
    Har ni kommit i ordning ännu ?  
Svar på tråden Juni-barn