Inlägg från: Cataleya |Visa alla inlägg
  • Cataleya

Juni-barn

Jag ska berätta mer när jag kommer i fas. Jag skulle iaf bara hämta tabletter att sova på igår morse vid 8, eftersom jag legat vaken med värkar hela natten! Hon undersökte mig då var jag öppen 5 cm och blev inte hemskickad, utan fick förlossningsrum
    På en gång! Efter 12 timmar, och en väldigt jobbig förlossning 20:59 var hon här, vårt lilla mirakel! Så ända sedan i torsdags har jag hållet på med denna jäkla pina, men nu när jag ligger här med henne på bröstet skulle jag kunna göra det flera ggr ! Hon var 48 cm
    Lång, 3065 g tung!

• Cataleya
    RocketQueen skrev 2012-06-14 06:57:18 följande:
    Som en ballong känner jag mig Obestämd Sömnlös ballong, gick och lade mig vid elva igår, somnade inte förrän vid halv två och vaknade vid fem... Det kommer att bli en lång dag... Suck, pust och stön, bf+8 idag...
    Åh jag hoppas att det kommer i gång snart! Hejja BF + 8 ! Men jag är faktiskt inne på vad de andra säger också, det låter ju verkligen som att det skulle vara på gång! Håll oss uppdaterade!
  • Cataleya

Grattis till alla bebisar!
    Händer mkt här inne nu, så kul!
    Lycka till javisst, Tänker på dig! Inom sin tid är du mamma

• Cataleya

Uddabus, vad gör de åt det? Man får skälla ibland, man är ju fortfarande full med hormoner antingen så gråter vi eller skäller haha!

Fin tanke av din bror :)

• Cataleya

Hur många är ni kvar ? kan inte vara många nu! Snart har hela tråden ute sina bebisar :)

• Cataleya
    Nangijala skrev 2012-07-10 16:22:49 följande:
    På BF-dagen den 30 juni kom våran älskade son till världen! En snabb och intensiv förlossning på 3 timmar, sen var han ute!
    Grattis =) 
Svar på tråden Juni-barn