• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • micksaan
    marieotyra skrev 2011-10-05 12:15:05 följande:
    Förra gången gjorde vi inte något nupp/kub. Men nu har jag insett hur mkt man oroar sig för andra små saker och man önskar ju verkligen sina barn de bästa förutsättningarna så nu funderar jag ändå på det.  

Tänkte också ta och ringa snart. Tror jag var där ganska tidigt förra gången...kan inte ha gått så många veckor...

Jag var hos Maria redan v.8+0.
  • marieotyra
    Sunshined: Varför skulle det göra något, vi kommer ju att vara föräldralediga i princip samtidigt denna gången också!

• bejbisen

sunshined: Klart du får hänga här! Herregud, mars är väl en vårmånad?!

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Zirap
    Sunshined:  Mars är en vårmånad, även om det inte alltid känns så här uppe Flört 
  • myror i brallan

Hej! Hoppar gärna in här om jag får!? Jag väntar också 3:e barnet och vill hålla det tyst ett tag till... iaf vi har passerat v.12... har BF i slutet av Maj men tror det blir flyttat till början på Juni... 
    Denna graviditet var totalt oplanerad och kom till trots skydd så det har tagit ett tag att acceptera och nu börjar jag förlika mig med tanken att vara gravid... känner mig faktiskt lite upprymd och lycklig Tyvärr är min sambo inte riktigt där ännu varpå jag gick med i familjeliv igen så jag har ngn att prata med till han också känner att det är OK... Man blir ju galen av att gå bära på en hemlighet som man vill ropa ut till hela världen men som man måste hålla för sig själv ett tag till... Har oroat mig för att ngt är fel eftersom jag mådde så otroligt illa med de första två barnen men nu mår jag inte illa alls... bara lite molvärk och rygg ont... kanske det kommer senare, är kanske inte så långt gången som jag tror... har haft väldigt oregelbunden mens.. 
    Åh vad skönt att få skriva av sig... nu ska jag ta och väcka 2:an innan det är sovit för länge!
    Ha det gott alla  

• bejbisen

myror i brallan: Välkommen hit! Klart du får hänga med oss!
    Jobbigt att din sambo inte riktigt förlikat sig med tanken än. Men jag kan tänka mig att det tar lite tid att göra de för båda parter när de inte är riktigt planerat. Vilken chock de måste va lixom.
    Hoppas han vänjer sig vid tanken snart så ni kan börja ropa ut det till världen snart!
    Hur gamla är dina 2 andra barn?     

• myror i brallan

Äldsta är född 06 och den yngre 09...  Och ja det är lite trist men det verkar som om det tar sig lite  
    Visst var det en chock men eftersom jag varit så oregelbunden så fattade jag först inget men när jag gått mer än 2 veckor över tiden så gjorde jag ett test bara för att kunna utesluta graviditet och så VAR jag gravid!!! Snopet...
    Men nu är jag beredd att satsa allt på det här pyret och jag hoppas att våra äldra barn tar emot den lille/a på bästa sätt... den äldsta har vid några tillfällen önskat sig en lillebror så det bådar gott... om det nu är en liten kille
    Nu blir det fredagsmys...

• Zirap

Välkommen myror i brallan :)

Asså detta är inte sant, jag börjar REDAN må illa. Borde inte vara mer än i v6.

• myror i brallan

Och jag som är orolig för att jag inte mår illa å andra sidan har jag gått och dragit på mig en jätteförkylning och hostar så jag tror att det lilla fröet ska åka ut Illamående på detta hade kanske varit för mkt!

• marieotyra

Välkommen myror i brallan. Vilken trist start, men det blir nog bra när det blir lite mer verkligt!

Zirap: Mådde illa igår också och jag borde heller inte vara längre gången än v. 6. Men det kan ju lika gärna ha berott på något annat också, man är ju inte helt på topp jämt när man inte är gravid heller...

Tyra har sin farmor och farfar och lilla jämnåriga kusin på besök. Det är full fart hela tiden, dom är så söta småknattarna!

Den 12:e blir det inskrivning för vår del.  

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012