• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • myror i brallan

Ja mackor utan kanter och pålägg är den enda  fasta födan som går ner just nu... annars så blir det mest juice och vatten och varmt the för hostan... har tappat nästan 4 kilo sedan i lördags! Denna höstflunsa var inte att leka med!
    Lite men ofta är grejen...

• Zirap

Jahapp, då lyckades man hålla sig uppe till 20:30 innan det blev sängen, även om jag höll på att stupa en timma tidigare. Ska bara kolla mailen sedan åker datorn undan och lampan släcks för natten. Någon mer som börjat känna av denna sjukliga trötthet?

• myror i brallan

Jaaaaag!!! (räcker upp en hand) Jag har dock snott på dygnet under denna sjukdom, en nackdel när barnen inte har gjort det

• bejbisen

Jag har känt av den sjukliga tröttheten i ca 3 veckor nu. Helt galet jobbigt! Hoppas de ger sig snart!
    Nu är väskan packad, och kl 16 lyfter planet mot kanarieöarna. Ska bli galet skönt att komma iväg ett tag.

Trevlig helg och vecka! Håll tråden vid liv så ja har mycket att läsa ikapp när ja kommer hem!    

• marieotyra

Jag tycker inte alls att jag är lika trött denna gång som när jag väntade Tyra. Peppar peppar.... 

• myror i brallan

Jag vet inte om jag törs skriva det men jag har inte blödit ngt på över ett dygn!!!! Håll tummarna nu för att lilla fröet forfarande är kvar. Har inte kännt ngt åka ut och om så vore fallet borde jag ha blödit mer tycker jag...

Bejbisen: AVUNDSJUK!!!! Ha en underbar semester!!!

marieotyra: Jag som är orolig för att jag inte mår illa och så.... men trött är jag och all mat är dålig fast man är superhungrig... fast hellre trött än illamående eller hur!?

• Sofi81

Jag känner också av tröttheten och har gjort det ett tag nu! Jag somnar oftast när jag ska lägga Hugo och gör jag inte det slocknar jag bara en stund senare på soffan!

Håller på att städa just nu, eller har i alla fall börjat, vet inte men tycket helt plötsligt att det fanns så andra intressant saker att göra. I vanlig fall gillar jag att städa och har rent och fint, men nu orkar jag inte riktigt, men nu är det snart klart, eller jag har golven kvar, så det är ju inte allt i alla fall!

Bejbisen: Hoppas att ni har en underbar semester!

• micksaan

Har idag varit på ultraljud, jättefin bebis! Blev bakflyttad till 21 mars så lite mer närmare vårenhållet.

• myror i brallan

Åh jag längtar också till den dagen vi får gå på UL... men det dröjer väl till efter nyår... Skulle dock vilja göra ett VUL för att se att pyret är OK efter blödningen jag hade nu i veckan... kanske aldrig blir nåt rut. UL!?

• Sofi81

Myror i brallarn: Jag håller då alla mina tummarna att det blir ett RUL för er! Har du kollat med bm alt kvinnoklinik om du inte kan göra ett för att se så att allt är ok??

Nu ska jag iväg till läkaren med min ynste, för att se om dom kan hjälpa honom med den hemska hostan han har!

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012