• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • marieotyra

Det är så svårt, jag var helt inställd på att vi skulle få en ellen förra gången. Men när hon väl föddes var det inte alls någon ellen...

• mfe

vi hade tur, varit bestämt Maja sedan jag plussade i princip och ut kom en Maja också :)

• hillee

Bild på magen i v28, Är i v29 nu. Imorrn ska jag till bm, blir spännande att se om magen växt mycket sen sist.
  • lady84

Har ni haft någon träff? Skulle vara kul att lära känna lite fler blivande mammor. Gissar att det är fullt upp nu när de flestas BF datum närmar sig, men kanske senare? Någon som är intresserad?

• hillee
    mfe & marieotyra- tycker faktiskt inte bilden gör sig rättvis, tycker själv att den är mycket större men de kanske bara är inbillning?...haha!

lady84- Skulle va superkul att ha en träff, jag är på! jag har ju lääänge kvar tills mitt bf-datum, så för mig passar de närsom :)

Är de nån som ska på färäldragrupp på backen den 2april? :) 
  • mfe

Man tycker alltid magen är större själv :P
    Vet du vad ni ska få? :)

• marieotyra

Tycker också att det vore kul att ses! Alltid roligt när man känner igen folk sedan om man ses på öppna förskolan, babysim och liknande. 

Just nu är jag sjukt less. Har inget vatten hemma, vattenpumpen är trasig och den sitter fast i borrhålet så den går inte att få upp. KUUUUUUL!!!!!! Sen ringde dom från förskolan efter lunch idag så jag fick åka och hämta Tyra som tydligen hade feber. Vi kom hem och tempade och hon hade 37.7. Hon har varit pigg som en lärka och stojjat hela eftermiddagen. Det blir ju rätt mkt disk med en liten gris i huset...man inser det bara inte förrän man inte har så mkt vatten längre.... 

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012