• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • Zirap

Jag har också varit hos BM idag. v 29+0. Har fått en ny BM eftersom min vanliga tagit tjänstledigt för utlandsvistelse i 3 mån. Känns ju lite sådär, men vikarien kändes ändå helt ok. Vikt  + 7 kg sedan inskrivningen, HB 114, så jag får också börja knapra Niferex (Prutade ner mig från var annan dag till var tredje så får vi se hur det ligger till nästa gång). Blodtryck 120/70 å ingen äggvita i urinen ännu vilket känns skönt. Det är som om jag förutsätter att det kommer snart...

• marieotyra

Var också hos barnmorskan tidigare i veckan. +10 kg hjärtslag 130-135, barnet låg just nu med huvudet neråt.

• bejbisen

Jag va oxå hos BM igår i v 29+1.
    SF måttet var 27, HB 121, så ja fortsätter knapra järntablett varje dag som ja gjort sen i slutet på okt typ
    Bebis ligger fortfarande tvärsöver av nån dum anledning, precis som storebror gjorde vågen sa +9 kg sedan inskrivningen.

• Janniiique

Kan ingen ge mig några bra pojknamn som passar till elvira.
    flicknamn har jag redan om jag nu har det i magen :)  

• marieotyra

Vi är inne på max om det skulle bli en pojke. Men det låter kanske inte så likt elvira heller...

• Janniiique

Vi var inne på en Mio först men ju mer man säger det eller pratar om det, så känns det inte helt 100.

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012