• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • Zirap

Grattis! Här får det tydligen bli en junibebis istället. Är lite rädd att jag snart får sortera bort alla storebrors 50-plagg om inte bebisen tittar ut någon gång. Storebror hade dem en hel månad (47 cm vid födseln).

• marieotyra

Grattis till Vide!

Zirap: Här har vi insett att vi inte har några 50-kläder förutom enstaka väldigt rosa flickiga kläder. Första natten har gått bra, men det är ju inte skönt att börja amma....bara att bita ihop...

• Zirap

Marieotyra: Vi fick tipsa alla som skulle komma å hälsa på om just storlek 50 förra gången. Hade bara något plagg och 56orna drunknade han i! När man bara är hemma själv är det ju mindre viktigt om man "måste" nöta på något rosa plagg, men annars är det ju inte så kul. Något som däremot är roligt är ju att shoppa barnkläder, så du får se fram emot det i stället!

• nipnim

Stort grattis till Bejbisen och Marieochtyra!

Tji fick jag. Det blev en majbebis i alla fall. Lillasyster föddes 31/5. Bejbisen, jag antar att du också fick bebis under den stressiga timmen mellan sju och åtta? 

• bejbisen

Nipnim: Japp ;) 19:47 föddes Vide :) sa åt maken att trycka på knappen, för de tryckte på så hemskt.. 19:44 startade krystvärkarna, 19:47 va han ute ;) haha! :)

• Tuffs80

Grattis!

bejbisen skrev 2012-06-01 03:26:42 följande:
    Här blev de oxå majbebis! Vide bestämde sig för att titta ut vid kl 19.47 igårkväll :) 3790 g och 51 lång :)

• Tuffs80

Grattis!

nipnim skrev 2012-06-01 17:47:13 följande:
    Stort grattis till Bejbisen och Marieochtyra! Tji fick jag. Det blev en majbebis i alla fall. Lillasyster föddes 31/5. Bejbisen, jag antar att du också fick bebis under den stressiga timmen mellan sju och åtta? 

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012