• apsolut

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Exempel (!) på skor i denna prisklass : http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/by-malene-birger-632/kirma-632112-14/

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Om du svarar ja,
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor?

Om du svarar nej.
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor? 

Om du svarar nej för att du inte har råd. Skulle du svara ja om du hade råd?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-30 14:30
    nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/632112-0014

Denhna länken fungerar hoppas jag

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?
  • apsolut
    TEDDEN skrev 2011-09-30 20:23:04 följande:
    Min maxgräns för skoinköp ligger på runt 6000 kr paret, så visst- bra fråga.  
    Alla designer-skor som jag tycker om. Tods, Chanel, Dolce&Gabbana, Manolo etc etc etc 

Hur ofta köper du skor?
  • puss
    Mrs K skrev 2011-09-30 20:23:42 följande:
    Kasserade precis ett par 12 år gamla skor som jag använt hur mycket som helst. De kostade ca 600:- tror jag det var. Kommer inte riktigt ihåg.
    jaha?? och du har en käft som presbild.
    Ät min sidfot
  • Krake

Ja, det skulle jag, om det är hög kvalitet. Inte för ett par finskor, dock. Det tycker jag inte lönar sig. Men för ett par riktigt bra och snygga kängor, absolut. Om jag var stadd vid kassa.

Att köpa kvalitet lönar sig i längden och jag gillar det betydligt bättre än att köpa en massa krafs. 

Moster, inte monster.
  • Smultron ett

Men å andra sidan om skorna är svensktillverkade och superkvallitet hade jag kanske köpt dem redan nu. Men så dyra blir inte skor om de så är handgjorda.

Ett par Manolos tex.. Betalar du väl 500 kr för själva skon och 5000 kr för namnet.

Don't you dare criticize what you can-not understand!
  • viseversa

Aldrig i livet att jag skulle. Jag kan köpa roligare saker för dom pengarna än ett par skor. 1000-1500 kr högst lägger jag på skor.

• J1983

En funktionssko eller typ en rejäl vinterstövel eller liknande skulle jag kunna betala upp till 2000 kronor för man absolut inte för en festsko, aldrig någonsin.

• apsolut
    CherstinBovington skrev 2011-09-30 20:24:48 följande:
    Lätt, om de var ett par Louboutins.
    Varför är dessa skor så speciella? (Mer än priset då)
  • Mrs K
    puss skrev 2011-09-30 20:24:37 följande:
    jaha?? och du har en käft som presbild.
    Precis som du
Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?